حضور شهروندان گیلانی در مناطق عملیاتی غرب کشور

مدیر امور اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان از حضور اقشار مختلف شهروندان این استان در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶ - 29July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمد صحراپیما» مدیر امور اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان در گفت‌وگویی اظهار داشت: به همت سپاه قدس گیلان و فرماندهان محترم نواحی و حوزه‌های مقاومت اعزام اقشار مختلف شهروندان گیلانی و فعالان پایگاه‌های نواحی و محلات از هفتم مردادماه سال جاری آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده همه شهرستان‌ها در چهار بازه زمانی در این اردو شرکت می‌کنند.

حضور شهروندان گیلانی در مناطق عملیاتی غرب کشور

وی با بیان اینکه این اردو تا ۱۵ مردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: شرکت کنندگان از مناطق عملیاتی غرب کشور از جمله بازی دراز، تنگه مرصاد، پاوه، یادمان شهید بهشتی قصرشیرین، محل شهادت شهید شیرودی و محل شهادت شهدای گیلانی در سرپل ذهاب (پل داداش خان) بازدید و در یادمان‌های شهدا بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

صحراپیما تصریح کرد: حضور در اردوی راهیان نور با اهداف مختلفی از جمله زنده نگه داشتن یاد و خاطره و رشادت‌های شهدا همچنین آشنا کردن نسل جوان با سیره و مسیر این عزیزان انجام می‌شود.

مدیر اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان تاکید کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن به ویژه هدف قرار دادن نسل جوان، شرکت در اردوی راهیان نور می‌تواند یکی از شیوه‌های مقابله با دشمن به ویژه در حوزه فرهنگی باشد.

صحراپیما گفت: با اجرای برنامه متنوع فرهنگی در اردوی راهیان نور همچنین تبیین سیره و راه شهدا می‌توان مسیر روشن و رو به جلو برای تعالی را برای نسل جوان تبیین کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها