۳۰ مکان شاخص کرمان برای حضور پیرغلامان حسینی

۳۰ مکان شاخص استان کرمان برای حضور پیرغلامان حسینی دعوت شده به بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی مشخص شد.
کد خبر: ۶۸۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ - 29July 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، ۳۰ مکان شاخص کرمان برای حضور پیرغلامان داخل و خارج از کشور از سری برنامه‌های روز چهارشنبه اجلاس دهم مرداد ماه مشخص شد.

۳۰ مکان شاخص کرمان برای حضور پیرغلامان حسینی

مکان‌های ۳۰ گانه شامل امامزاده محمد، صفه عزاخانه، ۸ مسجد، ۴ تکیه و ۱۳ روضه خانگی در شهر کرمان و سه مکان هم در توابع شامل امامزاده حسین علیه‌السلام جوپار، مسجد جامع محی‌آباد و عباسیه ماهان، مساجد امام حسین (ع) خیابان والفجر و خیابان مهدیه، قائم عجل‌الله تعالی، امام سجاد (ع)‌بولوار قدس، سیدالشهدا (ع) مدیریت، حضرت ولی‌عصر (عج) ۲۴ آذر، حضرت ابالفضل (ع) خیابان مفتح و امام حسن مجتبی (ع) خیابان مطهری میزبان و همچنین جمعی از پیرغلامان در تکایای میدان قلعه، فاطمیه، محله شهر و حضرت رقیه حضور می‌یابند.

منزل حاج ماشاءالله و آقایان علم‌آموز، مهدوی (۲ مورد)، قهاری، فروغی و یزدی و منزل شهیدان میرکمالی، مظهری‌صفات، ادهمی، رضایی، کیانی و تویسرکانی هم به عنوان مکان‌های برقراری روضه‌خانگی در کرمان برای حضور پیرغلامان انتخاب شدند.

اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به همت بسیج صداوسیما و با مشارکت استانداری کرمان نهم تا یازدهم مرداد ماه در این استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها