فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش خبر داد؛

خدمت‌رسانی ارتش به زائران اربعین در مرز‌های شلمچه و چذابه

امیر بیدادی گفت: ارتش در چهار محور امنیت، خدمات درمانی، مواکب و فرهنگی به زائران در مرز چذابه و شلمچه خدمت رسانی می‌کند.
کد خبر: ۶۸۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در جلسه هماهنگی اربعین حسینی در قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب که با حضور فرماندهان یگان‌های تابعه برگزار شد، اظهار داشت: ارتش در چهار محور امنیت، خدمات درمانی، مواکب و فرهنگی به زائران در مرز چذابه و شلمچه خدمت رسانی می‌کند.

خدمت‌رسانی ارتش در ۴ محور به زائران اربعین در مرز‌های شلمچه و چذابه

وی افزود: بر اساس قانون اساسی، ارتش مسئولیت اصلی حفظ امنیت مرز‌ها را بر عهده دارد و در ایام اربعین با تقویت مرز‌ها در حوزه‌های مختلف، امنیت کامل زائرین برقرار می‌شود.

امیر بیدادی با بیان اینکه در حوزه درمانی ارتش هر ساله در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: در مرز چذابه بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش و در مرز شلمچه اورژانس پایگاه نیروی دریایی خرمشهر مستقر می‌شوند که علاوه بر آن اورژانس هوایی هوانیروز در اهواز و دزفول نیز آمادگی دارند در صورت نیاز در خدمت زائران باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین موکب‌های ارتش در هر ۲ پایانه مرزی در استان خوزستان جهت اسکان، برپایی نماز جماعت، میز پاسخگویی به سوالات شرعی و پذیرایی تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران به کشور، برپا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار