رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

شورای هماهنگی تبلیغات سلیقه‌ای عمل نمی‌کند

حجت‌الاسلام محمودی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم‌ مختلف سیاسی هیچگونه نگاه و سلیقه سیاسی ندارد اما آغوش ما به روی همه جریانات سیاسی باز است.
کد خبر: ۶۸۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی استان تهران صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌، اظهار داشت: ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کنار بسیاری از نهاد‌های دیگر کار می‌کنیم، در عین اینکه همه این نهاد‌ها را مهم و با اهمیت می‌دانیم، اما برای رسانه جایگاه ویژه‌ای قائل هستیم. معتقدیم ما که در برگزاری مراسم ملی و مذهبی فعالیت داریم، تا زمانی که رسانه‌ها ما را پوشش ندهند اقداماتمان بی اثر می‌ماند.

شورای هماهنگی تبلیغات در برگزاری مراسم‌ سیاسی سلیقه‌ای عمل نمی‌کند

وی افزود: ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نهاد‌ها و سازمان‌های مختلفی همکاری داریم که یکی از آنها سازمان تبلیغات اسلامی است، این درحالی است که خیلی افراد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را با سازمان تبلیغات اسلامی اشتباه می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان انقلاب اسلامی در بیان ارزش‌ها و آرمان‌های خود رسانه است، ما معتقدیم که هر شهروند دارای تلفن هوشمند به خودی خود یک رسانه تلقی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، این نهاد انقلابی با دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد و در سال‌های متاخر هم رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت آن تاکید داشتند. در تهران شرایط به نحوی است که شعب استانی گا‌ها با مرکز تحت الشعاع قرار می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ما باید مناسبات ملی و مذهبی را برگزار کنیم که در اساسنامه ما قید شده است مانند ۲۲ بهمن، روز قدس، روز ۱۳ آبان و ... . همچنین مراسم دیگری هم وجود دارد که ما موظف به برگزاری آن نیستیم، اما باید هم‌افزایی داشته باشیم تا این مراسم به خوبی برگزار شود، مانند مراسم شیرخوارگان.

وی افزود: کاری که ما انجام می‌دهیم مانند کار اهالی رسانه بسیار سخت است، کافی است کوچک‌ترین مشکلی در صوت سخنرانی رئیس جمهور یا مقام دیگر رقم بخورد، که در این شرایط تمام حیثیت حرفه‌ای ما زیر سوال می‌رود و تلاش هایمان دیده نمی‌شود. ما قریب به دو ماه قبل از برگزاری ۲۲ بهمن در میدان آزادی حضور پیدا می‌کنیم تا مقدمات روز مراسم را فراهم کنیم.

حجت الاسلام محمودی گفت: ما ضمن تشکر از همه سازمان‌ها و نهاد‌ها خواهشمندیم در برگزاری مراسم جدیت بیشتری داشته باشند، همه باید بدانند که ما در برگزاری مراسم سیاسی هیچ گونه نگاه و سلیقه سیاسی نداریم، البته این بدان معنا نیست که ما سلیقه سیاسی نداریم، اما در برگزاری مراسم هیچ سلیقه‌ای اعمال نمی‌کنیم، بار‌ها گفته‌ایم که آغوش ما به روی همه جریانات سیاسی باز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: ما در حوزه مراسم انقلاب اسلامی با نگاه اعتقادی ظرفیت سازی می‌کنیم نه برای عده‌ای خاص بلکه برای همه آحاد جامعه و گروه‌ها و جریانات سیاسی. امسال حجم برنامه‌های ما به دلیل مسائل غزه بسیار بالا بود. انتظار داریم که شما اهالی رسانه هر عیب یا ایرادی از ما می‌بینید آن را مطرح کنید تا مشکلاتمان مرتفع شود.

وی افزود: خیلی‌ها مطرح می‌کنند که نوآوری در برگزاری مراسم باشد، زدن این حرف بسیار آسان است، اما خیلی‌ها برای مصادیق نمی‌توانند به ما کمک کنند، تمام سعی ما این است که از جوانان و ابتکاراتشان استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ما در مراسم ۲۲ بهمن ۱۲ کیلومتر صوت ایجاد کردیم که در نوع خود در جهان بی نظیر است، خیلی مسائل به دلایل امنیتی قابل اعمال نیست مانند استفاده از هلی‌شات که کاری هم از دست ما برنمی آید و دستگاه‌های امنیتی نیز سازوکار‌های خود را دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از تلخ‌ترین خاطرات بنده در مراسم ۱۳ آبان سال ۹۸ بود که برخی شاید به دلیل اینکه مرگ بر آمریکا خوشایندشان نبود شب قبل از برگزاری مراسم مانع از برگزاری مراسم شدند و این واقعه تلخ خستگی را بر دوش همه ما باقی گذاشت.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار