آغاز ثبت‌نام در هشتمین دوره بی‌نهایت مؤسسه جوانان آستان قدس

ثبت‌نام هشتمین دوره بی‌نهایت، بزرگ‌ترین دوره آموزشی معارف اسلامی برای نوجوانان، تا چهارشنبه دهم مرداد ادامه دارد.
کد خبر: ۶۸۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ - 30July 2024

آغاز ثبت‌نام در هشتمین دوره بی‌نهایت مؤسسه جوانان آستان قدسبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، ثبت‌نام بزرگ‌ترین طرح آموزش معارف اسلامی برای نوجوانان و جوانان با عنوان دوره مجازی و معرفتی بی‌نهایت بر اساس کتب معرفتی برترین آرزو با مدل تعامل مستمر با مخاطب و آموزش بازی‌گونه، برای هشتمین دوره در حال انجام است.

این دوره که به ابتکار و همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، برای نوجوانان دهه هشتادی و متولدین ۸۰ تا ۸۹ تدارک دیده شده است ،تمام هزینه‌های اجرایی این طرح توسط آستان قدس رضوی تأمین شده و این دوره برای شرکت‌کنندگان رایگان است و محتوای دوره به‌صورت دیجیتال (فایل کتاب، فیلم و صوت تدریس) است و نیازی به تهیه نسخه مکتوب نیست.

یک ماجراجویی مُهیج برای کشف حقیقت

سفر مجازی این دوره ۳۰ مرحله دارد که در قالب کلیپ‌های جذاب به گشت‌وگذار بین ناشناخته‌ها می‌پردازد، بعد از دیدن هر مرحله به یک یا دو سؤال می‌رسیم، در پایان هر مرحله نیز یک آزمون کتبی یا تصویری برگزار می‌شود، در بین مراحل نیز کارعملی یا مأموریت نیز اجرا می‌شود، همچنین یک پشتیبان اختصاصی نیز از ابتدای ثبت‌نام تا پایان، مخاطب را همراهی می‌کند.

طی‌کردن این مراحل هر کدام امتیازات خاص خودش را دارد که شرکت‌کنندگان با جمع‌آوری این امتیازات جوایز خود را با میزان امتیازات مشخص می‌کنند.

در پایان دوره نیز جوایزی مانند لپ‌تاب، دوچرخه، تبلت، گوشی، ساعت هوشمند، اردوی خاص در مشهد و هزاران جایزه بدون قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان، اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://bn.javanan.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار