دبیر کمیته رویداد‌های اجلاس پیرغلامان و مداحان حسینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سرود «ویژه پیرغلام» در افتتاحیه اجلاس پیرغلامان حسینی رونمایی می‌شود

میرامین محمدی با بیان اینکه سرود «ویژه پیرغلام» در افتتاحیه اجلاس پیرغلامان حسینی رونمایی می‌شود، گفت: شاعر و نغمه‌سرای این سرود امیر طلاجوران است که در افتتاحیه این سرود رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ - 30July 2024

«سیدحسن میرامین محمدی» دبیر کمیته رویداد‌های اجلاس پیرغلامان و مداحان حسینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، به تشریح جزئیات مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رویداد در استان کرمان پرداخت و اظهار داشت: پیش‌بینی شده تا برنامه‌ها با بهترین شکل و کیفیت و با استفاده از ظرفیت‌های استانی صورت بگیرد.

سرود «ویژه پیرغلام» در افتتاحیه اجلاس پیرغلامان حسینی رونمایی می‌شود

دبیر کمیته رویداد‌های اجلاس پیرغلامان و مداحان حسینی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی را مهمترین ویژگی این برنامه‌ها دانست و در ادامه افزود: لذا تلاش داریم آیین‌های مذهبی و عزاداری خود استان کرمان را در افتتاحیه و اختتامیه مورد توجه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای مراسم افتتاحیه علاوه بر مداحان پیشکسوت جوان کشور، مسئولین استان کرمان، چون استاندار و بانوان شاخص مبلغ دینی و و اختتامیه پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و حجت‌الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی را نیز همراه داشته باشیم.

میرامین محمدی تصریح کرد: از ظرفیت میهمان بین‌المللی در عرصه شعر، نوحه و مداحی و مداحان ملی و استانی، پیرغلامان و جوانان مداح نیز در مراسم‌ها استفاده خواهیم کرد. 

دبیر کمیته رویداد‌های اجلاس پیرغلامان و مداحان حسینی درباره رونمایی از سرود ویژه پیرغلام گفت: شاعر و نغمه‌سرای این سرود امیر طلاجوران است که در افتتاحیه این سرود رونمایی خواهد شد. افتتاح با معرفی سیزده پیرغلام استان کرمان و اختتامیه هم معرفی پیرغلامان برتر ملی و بین‌المللی همراه خواهد بود.

میرامین در پاسخ به این سوال که چه تمهیدی برای جلوگیری از گرمازدگی به دلیل موج شدید گرما در کشور صورت گرفته است، گفت: هر دو مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه پس از اذان مغرب و عشا برپا خواهد شد، ضمن اینکه فضا فراهم شده تا بیش از هفتصد میهمان در افتتاحیه بر مزار شهید قاسم سلیمانی و بیش از دو هزار نفر در حسینه بیت‌الزهرا برای اختتامیه حضور داشته باشند. پوشش رسانه‌ای نیز بیش از ۱۰ رسانه داخلی و بین‌المللی و برنامه زنده تلویزیونی صورت خواهد گرفت.

اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به همت بسیج صداوسیما و با مشارکت استانداری کرمان نهم تا یازدهم مرداد ماه در این استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار