هویت شهید «ابراهیم سیاه‌کوهی» شناسایی شد

هویت شهید والامقام «ابراهیم سیاه‌کوهی» از شهدای کرمان که مزار ایشان به‌عنوان شهید گمنام در مرودشت قرار دارد، شناسایی شد
کد خبر: ۶۸۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳ - 30July 2024

هویت شهید «ابراهیم سیاه‌کوهی» شناسایی شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،سرتیپ «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز، نهم مردادماه در دیدار با خانواده شهید والامقام «ابراهیم سیاه‌کوهی» از شناسایی پیکر مطهر این شهید گرانقدر پس از ۳۷ سال در مرودشت استان فارس خبر داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنو‌ب‌شرق در جریان این دیدار با بیان اینکه شهید ابراهیم سوادکوهی سرباز وظیفه و جزو ۱۰۷۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان است، اظهار داشت: پیکر این شهید در سال ۱۳۷۵ به‌عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای شهر مرودشت به خاک سپرده می‌شود که با آزمایشات انجام شده چند روز پیش شناسایی شد و هر تصمیمی که خانواده شهید در مورد انتقال پیکر مطهر داشته باشند به آن عمل می‌کنیم.

شهید ابراهیم سیاه‌کوهی متولد اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۶ و از سربازان وظیفه گروهان یک گردان ۱۹۷ تیپ ۳ ل ۸۸ بود که در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۳۶۶ در سن ۲۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در ارتفاعات کهنه ریگ منطقه عملیاتی سومار مفقودالاثر شد. 

شهید بزرگوار دارای دو برادر و هفت خواهر است. پدر این شهید گرانقدر در سال ۱۳۷۶ و مادر ایشان در سال ۱۳۹۹ دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدشان پیوستند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار