مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

اثبات کارآمدی منطق مقاومت/ جهاد و شهادت پایان‌ناپذیر است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: آحاد مردم وظیفه دارند در فضاهای تبلیغی، رسانه‌ای، ادبی و هنری، منطق روشن و اثرگذار مقاومت را که به لحاظ هویتی و کارآمدی اثبات شده سردست بگیرند و آن را نشر دهند چراکه دشمن در تلاش است امت حزب‌الله را نسبت به عملکرد درخشانشان در گذشته پشیمان کند و آن‌ها را از ایستادگی در برابر نظام سلطه بازدارد.
کد خبر: ۶۸۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ - 30July 2024

کارآمدی منطق مقاومت اثبات شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست کمیته هنری و سینمایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که امروز با حضور اعضای این کمیته در نگارخانه رضوان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: آنچه مسلم است این است که مضمون نام و موضوع پایان‌ناپذیر عرض ادب و ارادت به ساحت ولی نعمتان امام رضا علیه‌السلام در بستر زمان جاری و ساری بوده و هست و کانون معرفت‌افزایی و هدایت آحاد امت به سوی محبت آل‌الله خواهد شد.

وی افزود: یکی از جلوه‌های بی‌بدیل این مضمون ناب در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مضمون جهاد، ایثار، دفاع و مبارزه با ظلم و ظالم با تأسی به سیره اولیای دین است که کهنه‌ نخواهد شد و پایان‌‌ناپذیر خواهد بود و تداوم دارد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ماموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: کلان مأموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این است که با صد زبان به معنای کثرت روش‌های ابلاغ پیام، از همه ظرفیتهای هنری، ادبی، رسانه‌ای و تبلیغی در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی استفاده کند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در طول سال به طور متوسط ۱۰ جشنواره در موضوعات مختلف برگزار می‌کند که تعدادی از این جشنواره‌ها در حوزه هنر است.

سردار یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی همه دستگاه‌ها و ساختارهای متولی حوزه هنر و ادبیات، از ظرفیت‌های هنری، ادبی و رسانه‌ای به منظور نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ساحت جامعه در عرصه داخلی و بین‌المللی بهره برده می‌شود و در این راستا توفیقاتی حاصل شده که تقویت و گسترش تعاملات و هم‌افزایی‌ها، این توفیقات را مضاعف می‌کند.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه به فعالان حوزه دفاع مقدس در کنار پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت تاکید دارند؛ بر همین اساس در سال‌های اخیر که پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس با ایشان دیدار می‌کنند جمعی از این قشر نیز در این دیدار حضور دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: توجه به فعالان دفاع مقدس و مقاومت در کنار پیشکسوتان دفاع مقدس از تحریف و فراموشی این حماسه جاوید جلوگیری می‌کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: همه کسانی که از امنیت و عزت امروز ایران اسلامی بهره و لذت می‌برند و یا از آرامشی که در پرتو جمهوری اسلامی و گسترش آن در جبهه مقاومت غنیمتی دارند موظف هستند از همه ظرفیت‌ها در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنند.

سردار یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: آحاد مردم وظیفه دارند در فضاهای تبلیغی، رسانه‌ای، ادبی و هنری، منطق روشن و اثرگذار مقاومت را که برگرفته از دفاع مقدس است و به لحاظ هویتی و کارآمدی اثبات شده، سردست بگیرند و آن را نشر دهند چراکه دشمن در تلاش است امت حزب‌الله را نسبت به عملکرد درخشانشان در گذشته پشیمان کند و آن‌ها را از ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه بازدارد تا به اهداف خصمانه خود دست پیدا کند. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار