مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نسل جوان خط‌شکنان جبهه فضای مجازی هستند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: در دوران دفاع مقدس نوجوانان و جوانان خط‌شکن بودند امروز هم نسل جوان به‌عنوان دلدادگان انقلاب اسلامی رزمندگان عرصه فضای مجازی هستند که پیروزی در این عرصه مجاهدت بی‌امان آن‌ها را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۸۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ - 31July 2024

دانشگاه شهادت پذیرای خیل عاشقان است/ نسل جوان خط‌شکنان خط مقدم جبهه فضای مجازی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که امروز در هتل نخل مشهد برگزار شد، با اشاره به شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش‌ مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، اظهار داشت: مردان خدا در مسیر جهاد با حضور همرزمانشان در حرکت هستند و مردانه به پیش می‌روند و ان‌شاءالله تا رسیدن به سرانجام مقصود، این علم بر دوش این خیل عظیم دست به دست حمل می‌شود و با اهتزاز بر فراز قله عظمت و کرامت، زمینه‌ساز حکومت صالحان خواهند بود.

وی افزود: شهادت این مجاهد نستوه حسن مطلع آیین اختتامیه این جشنواره است. کتاب و دفتر شهادت باز است و این دانشگاه همیشه شاگرد پذیرفته و می‌پذیرد. ان‌شاءالله خداوند نام ما را در زمره شهدا قرار دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: جهاد ادامه دارد چراکه جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در اوج است، البته نظام مقدس جمهوری اسلامی برق چشمان دشمنان را گرفته است و دست جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بسته نیست و قطعا ترور اسماعیل هنیه در تهران، پاسخ پشیمان‌کننده‌ای برای رژیم اشغالگر قدس به همراه خواهد داشت.

این مسئول به ضرورت نقش‌آفرینی در عرصه فضای مجازی، گفت: امیدواریم در این جهاد مقدس که جهاد تبیین است و در این حضور موثر در عرصه‌های دفاعی، جهادی و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی روزبه‌روز موفق‌تر از گذشته ظهور و بروز داشته باشید.

سردار یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: تقویت فضای مجازی جزو اولویت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که با جدیت دنبال می‌شود. امیدواریم با هدایت‌ها و حمایت‌های سردار کارگر و همراهی همه دستگاه‌های دست‌اندرکار این پرچم همواره در اهتزاز باشد.

وی ابراز داشت: فعالان دفاع مقدس و مقاومت برای موفقیت در عرصه فضای مجازی باید دانش و سواد رسانه‌ای خود و آحاد مخاطبین را ارتقا دهند چراکه جامعه مخاطب ما نیاز به ارتقای سواد رسانه‌ای دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ارتقای بینش، معرفت دینی و سیاسی فعالان دفاع مقدس و مقاومت، استفاده از تکنولوژی روز، تامین زیرساخت‌ها، کسب مهارت‌ و رقابت با فعالان فضای مجازی در عرصه جهانی، توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر علمی و عملی نیروهای خلاق و انقلابی، حرکت جهادی و انقلابی و همچنین تعامل و ارتباط اثربخش و هم‌افزا را لازمه فعالیت اثرگذار در عرصه فضای مجازی دانست.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نوجوانان و جوانان خط‌شکن بودند امروز هم نسل جوان به‌عنوان دلدادگان انقلاب اسلامی رزمندگان عرصه فضای مجازی هستند که پیروزی در این عرصه مجاهدت بی‌امان آن‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار