سردار کارگر در پیامی به جشنواره ملی فعالان مردمی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی:

بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در عرصه انتقال معارف و ارزش‌های دفاع مقدس یک جهاد بزرگ است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی تاکید کرد؛ در زمانه‌ای که بشریت با سرعت و پیشرفت خارق‌العاده فناوری‌های نوین و انفجار اطلاعات مواجه است، ضرورت بهره‌گیری از این فرصت بی‌نظیر یک ضرورت و جهاد است.
کد خبر: ۶۸۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱ - 31July 2024

بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در عرصه انتقال معارف و ارزش‌های دفاع مقدس یک جهاد بزرگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان مردمی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که در مشهد برگزار شد، پیام سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به این رویداد فرهنگی دفاع مقدس را قرائت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس فصلی نورانی، بی‌تکرار و تابلو افتخار و عزت ملت ایران است. حماسه ۸ سال دفاع مقدس نماد ایثار و فداکاری، ولایتمداری و دینداری، دشمن‌ستیزی و دشمن‌شناسی ملتی است که به رهبری امام عظیم‌الشأن خمینی کبیر (قدس سره) در قامت فرماندهی بصیر، شجاع و مقتدر در برابر هجمه تمام‌عیار دشمن بعثی، نظام سلطه و استکبار جهانی با اقتدا به اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) ایستاد و مهر ابطال بر شناسنامه متجاوز، حامیان و امران نشاند.

امروز پس از گذشت ۳۶ سال از پایان آن حماسه بزرگ و الهام‌بخش، ملت بزرگ ایران یاد و خاطره ایثارگری فرزندان رشید، به ویژه شهیدان عزیز خود را با افتخار و با صدای رساتری فریاد می‌زند. آنان که سربلندی، اقتدار، عزت و امنیت پایدار را به ملت ایران هدیه و با الهام‌بخشی، تکثیر و انتشار فرهنگ مقاومت و ایستادگی، در دورانی که نظام جهانی سلطه از هیچ ظلم و ستمی فروگذار نیست و با همه قوا در برابر جبهه حق صف‌آرایی کرده، فروپاشی، اضمحلال و شکست ظالمان و دیوصفتان را به مسلمانان، مستضعفان و آزادگان جهان نوید داده‌اند.

اینک بر ماست که با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به ویژه فرصت بی‌بدیل و ظرفیت پرقدرت فضای مجازی و فناوری‌های نوین، نگذاریم نام و راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس و جبهه مقاومت به‌ویژه فریاد مردم مظلوم اما مقتدر و حماسه‌ساز غزه در هیاهوی امپراتوری رسانه‌ای جبهه کفر و ظلم و فعالیت‌های گسترده باند جنایتکار، قاتل و تروریست آمریکا و اسرائیل به فراموشی سپرده شود. چراکه صدای آنان صلای عزت و افتخار، فلاح و رستگاری دنیا و آخرت ماست.

خوشبختانه تولید و انتشار روزافزون آثار پرمفهوم، جذاب و اثربخش مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و حضور گسترده و امیدآفرین جوانان متعهد و انقلابی در این عرصه نشان از آن دارد که به‌رغم برخی غفلت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها، عشق و علاقه جوانان عزیز به‌ویژه صاحبان قلم، اندیشه و رسانه به حفظ و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و مقاومت فزونی یافته و جلوه‌های ایثار و فداکاری، ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی در شبکه‌های اجتماعی و سکوهای انتشار در فضای مجازی متجلی و موج‌آفرین است.

البته نباید فراموش کرد در زمانه‌ای که بشریت با سرعت و پیشرفت خارق‌العاده فناوری‌های نوین و انفجار اطلاعات مواجه است، ضرورت بهره‌گیری از این فرصت بی‌نظیر برای حضور فعال، مستمر، اثربخش و بهره‌گیری هوشمندانه و همه‌جانبه برای انتقال معارف، ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، به‌ویژه سبک زندگی ایرانی اسلامی برآمده از آن به آحاد مخاطبین داخلی و خارجی، خصوصا نسل جوان و نوجوان یک ضرورت و جهاد بزرگ و پراهمیت است.

از این فرصت بهره جسته و از تلاش و همت والای فعالان مردمی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به‌ویژه شرکت‌کنندگان ششمین دوره جشنواره، خصوصا رئیس و دبیر جشنواره، مدیران‌کل و مدیران فضای مجازی حفظ آثار استان‌ها، و دیگر دست‌اندرکاران ارجمند «جشنواره ملی فعالان مردمی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» به‌ویژه مدیرکل محترم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که زحمت میزبانی جشنواره را به شایستگی به سرانجام رساندند تشکر نموده و انتظار دارد با توجه به مطالبه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر صد برابری فعالیت‌های مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت شاهد نهضتی عظیم در خلق، تولید و انتشار گسترده آثار باکیفیت، ارزشمند و اثرگذار برای مخاطبان پرشمار و مشتاق گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار