مشهد میزبان اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی شد

اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات هتل نخل مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 31July 2024

مشهد میزبان اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سرهنگ «احسان راستی» رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، «یوسف امینی» معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمدمهدی اصغردوست» جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «علیرضا دهقان» مدیر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «علیرضا محمدعلیزاده» نماینده مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و منتخبین جشنواره امروز (چهارشنبه) در سالن اجتماعات هتل نخل مشهد برگزار شد.

در این مراسم سردار یوسفعلی‌زاده در سخنانی به تبیین ضرورت نقش‌آفرینی نسل جوان در عرصه نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تکیه به تکنولوژی روز در فضای مجازی پرداخت.

در ادامه سرهنگ راستی گزارشی از روند برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت و حضور اثرگذار همه استان‌ها در این جشنواره ارائه کرد.

همچنین علیرضا محمدعلیزاده در سخنانی حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی را اعلام کرد.

در ابتدای این مراسم پیام سردار کارگر به ششمین جشنواره ملی دفاع مقدس و مقاومت توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی قرائت شد.

در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی دفاع مقدس و مقاومت، ضمن تجلیل از ۳۱ برگزیده استانی در بخش‌های پویانمایی، پیام‌رسان‌ها، نرم‌افزار‌های کاربردی، محصولات صوتی و تصویری، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در دو گرایش عمومی و دانش‌آموزی، از اعضای ستاد اجرائی این جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار