نماینده مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد؛

آمادگی وزارت ارشاد برای حمایت از برگزاری رویدادهای فرهنگی

محمدعلیزاده گفت: رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید و نشر محتواهای ارزشمند و برگزاری رویدادهای محتوایی در عرصه فضای مجازی و فرهنگی است؛ بر همین اساس از برگزاری رویدادهای فرهنگی حمایت مادی و معنوی می‌کند.
کد خبر: ۶۸۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 31July 2024

آمادگی وزارت ارشاد برای حمایت از برگزاری رویدادهای فرهنگیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «علیرضا محمدعلیزاده» نماینده مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که امروز در هتل نخل مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دفاع یکی از عرصه‌هایی است که در بستر زمان در ایران جریان داشته و دارد و جزو فرهنگ شیعی به شمار می‌رود. قطعاْ دفاع مقدس اوج دفاع ملت ایران است و درخشش آن در جبهه مقاومت تجلی پیدا کرده است.

وی افزود: رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید و نشر محتواهای ارزشمند و برگزاری رویدادهای محتوایی در عرصه فضای مجازی و فرهنگ است.

نماینده مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این آمادگی را دارد که با بازنشر آثار برتر دفاع مقدس از این آثار حمایت کند و با حمایت مادی و معنوی در برگزاری رویدادهای فرهنگی این حوزه نقش‌آفرین باشد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار