در بیست‌و دومین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛

ضرورت هم‌افزایی جبهه انقلاب و سکو‌های محتوا محور

مدیر سکوی «نسل سلمان محمدی» با حضور در برنامه «صمیمانه» و با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی بین جبهه انقلاب و سکوهای محتوا محور متذکر شد که این اتفاق، زیربنای فکری جامعه را ارتقا خواهد داد.
کد خبر: ۶۸۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸ - 30July 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نخستین برنامه از فصل دوم برنامه «صمیمانه» با حضور عبداله رضایی مدیر سکوی «نسل سلمان محمدی»، جعفر صادقی مدیر ارزیابی و رتبه‌بندی ساترا، حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب مدیر گروه اطلاع‌رسانی و محافل شبکه قرآن سیما و حمیدرضا امامی مدیر صدور مجوز ساترا با اجرای محمدمهدی مومنی‌ها برگزار شد.

ضرورت هم‌افزایی جبهه انقلاب و سکو‌های محتوا محور

رضایی در آغاز برنامه به معرفی سکوی «نسل سلمان محمدی» پرداخت و درخصوص ویژگی‌های آن اظهار داشت: این سکو از سال گذشته مجوز فعالیت خود را از ساترا دریافت کرد و تاکنون موفق به اخذ مجوز تولید دو مینی سریال هم شده‌ایم، ضمن آنکه در این سکو کارگروه‌های مختلفی داریم. همچنین پویش‌های مختلفی با همکاری صدا و سیما و سایر مراکز در حوزه مهدویت و فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در پروژه‌های مختلف‌مان به‌صورت نقطه‌زنی وارد می‌شویم؛ به‌عنوان مثال بازوی اصلی رسانه‌ای در طرح ملی «نوگلان فاطمی» بودیم که در آن ایام میزان مخاطبان ما به بالای یک میلیون نفر رسید.

مدیر سکوی «نسل سلمان محمدی» درباره منابع درآمدی این سکو گفت: از آنجا که ما برای سکو‌های مختلف کار تولیدی می‌کنیم، معتقدیم نباید از خودمان هزینه زیادی بگذاریم و باید حداقل درآمد خود را داشته باشیم که در این حوزه موفق بوده‌ایم، ضمن آنکه ما با جامعه خیران در ارتباط هستیم و منابع اجرای طرحی مانند «نوگلان فاطمی» صدر درصد برعهده خیران بوده است.

وی ضمن بیان این موضوع که باید بین جبهه انقلاب و سکو‌های محتوا محور یک هم‌افزایی رخ دهد، تاکید کرد: این اتفاق جذابیت‌های مالی دربر ندارد، اما زیربنای فکری جامعه را ارتقا خواهد داد.

در ادامه امامی، مدیر صدور مجوز ساترا در ادامه این برنامه خاطرنشان کرد: دیدگاه ما در ساترا نسبت به سکو‌ها نگاهی تسهیل‌گرایانه است و زمانی که می‌بینیم سکویی فعالیت‌هایی این چنینی هم دارد باعث قوت قلب ماست چراکه یک سکو علاوه بر توجه به مباحث اقتصادی به معنویات و موضوعات اجتماعی نیز توجه ویژه دارد. 

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب نیز درمورد ظاهر این سکو بیان کرد: بهتر است دوستان در این سکو تجدیدنظری نسبت به ظواهر داشته باشند، زیرا اولین مواجهه یک کاربر با سکو ظاهر آن است. البته ما شاهد توجه ویژه «نسل سلمان محمدی» به آسیب‌های اجتماعی موجود خاصه در حوزه کودک و نوجوان هستیم که نقطه قوت این سکو محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر مسئولان و متولیان ما در حوزه فرهنگ و معارف به جنگ شناختی که از اوخر دهه ۷۰ رقم خورد، باور نداشته باشند و ندانند که در حال حاضر میدان و مهمترین ابزار برای مقابله با جنگ شناختی اینترنت و فضای مجازی است که سکو‌ها و پیام‌رسان‌های مختلف در آن فعالیت می‌کنند، قطعا فعالیت سکو‌هایی مانند «نسل سلمان محمدی» به جایی نخواهد رسید. در این شرایط نظارت و حمایت ساترا در این زمینه بسیار جای خوشحالی دارد.

صادقی نیز عنوان کرد: فعالیت این سکو در حوزه معارف مذهبی مصداق جهاد تبیین است. البته ما در اداره صدور مجوز ساترا باید در راستای حمایت بیشتر از این سکو اقداماتی را مدنظر داریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار