رییس مجلس در مراسم تحلیف:

رژیم صهیونیستی جانیان تاریخ را رو سفید کرده است

قالیباف با تاکید بر اینکه حمایت‌های ناصواب آمریکا از رژیم صهیونیستی باید مورد اعتراض همه کشورها قرار بگیرد، گفت: جنایت بی‌بدیل این رژیم جانیان تاریخ را رو سفید کرده است.
کد خبر: ۶۸۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف رئیس جمهور ضمن درود بر مقام شامخ شهدای گرانقدر به‌ویژه شهید رشید اسلام سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی»، به مهمانان خارجی، رهبران محور مقاومت و مقامات لشکری و کشوری عرض خیر مقدم عرض کرد و اظهار داشت: حادثه تلخ به شهادت رسیدن رئیس جمهوری سابق آزمونی مجدد برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زد که با مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی منتج به ثبات و تشکیل دولت جدید شد، در این آزمون بزرگ همه نظاره‌گران خارجی به این نتیجه رسیدند که جمهوری اسلامی کوچک‌ترین تنشی را به خود ندید، همه این واقعیت‌ها حاکی از ثبات و اقتدار مثال‌زدنی جمهوری اسلامی به‌عنوان نظامی بر پایه مردم سلاری دینی است.

رژیم صهیونیستی جانیان تاریخ را سفید کرده است

قالیباف افزود: انقلاب اسلامی که قریب به پنج دهه است که آغاز شده و نظم جهانی را تحت تأثیر قرار داده، امروز با پایمردی مردم ایران و پایبندی به عهد خود با شهدای و آرمان‌های شهدا، نظام جهانی را تحت تاثیر قرار داده است. امروز روز تاریخی است که نه‌تنها آقای پزشکیان بر اجرای قانون اساسی سوگند می‌خورد، بلکه ما به‌عنوان نمایندگان مجلس نیز متعهد می‌شویم که از همه ظرفیت خود برای کمک به دولت استفاده کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این راستا تأکیدات رئیس جمهور محترم مبنی بر اجرای سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی وجه تفاهم بین دولت و مجلس خواهد بود، ما با این اتحاد و همدلی شاهد آینده‌ای روشن برای ملت ایران خواهیم بود، عقلانیت انقلابی قطعاً می‌تواند پیشرفت بی‌بدیل ایران را رقم بزند، امروز توجه به تغییرات نظام جهانی لازمه این است که بتوانیم جایگاه شایسته خود را در نظم جهان پیدا کنیم.

قالیباف تصریح کرد: تمامی ارکان و قوای کشور باید عزمی جدی برای اداره کشور داشته باشند و در این زمینه باید با قوه مجریه همسو باشند، حفظ محیط‌زیست پایدار برای نسل‌های آینده و برقراری عدالت برای آموزش و تعلیم و تربیت جزء با همدلی قوای سه‌گانه محقق نخواهد شد. مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به همه اهداف والای انقلاب اسلامی از همه ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

وی افزود: ما آغوش خود را برای دوستان باز خواهیم گذاشت و هیچ محدودیتی برای گسترش روابط با کشورهای مختلف نداریم، ما با دیپلماسی فعال و تقویت محور مقاومت بر استقلال و آزادی امت اسلامی تأکید کردیم، امروز مسئله فلسطین نه‌تنها برای جهان اسلام بلکه برای تمام جهان یک مسئله اصلی است، امروز جنایت بی‌بدیل رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین جانیان تاریخ را رو سفید کرده است؛ امروز حمایت‌های ناصواب آمریکا از رژیم صهیونیستی باید مورد اعتراض همه کشورها قرار بگیرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار