استاندار سمنان:

پیشگامی گروه‌های جهادی استان سمنان در راه خدمت به مردم

«هاشمی» گفت: گروه‌های جهادی استان سمنان همواره با فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت در راه خدمت به مردم پیشگام بودند.
کد خبر: ۶۸۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ - 30July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان روز سه شنبه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی چهار استان سمنان در شهرستان آرادان اظهار داشت: رمز موفقیت نظام در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمران و اقتصادی برگرفته از روحیه ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان سمنان همواره با فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت در راه خدمت به مردم پیشگام بودند، افزود: موفقیت‌هایی که در حوزه عمرانی، آب‌رسانی به روستاها و اقتصاد مقاومتی ایجاد شده به همت و برکت وجود گروه‌های جهادی است.

وی بهترین راه مبارزه با دسیسه‌های دشمن را توجه به کار گروهی و جهادی در سایه وفاق و همدلی عنوان کرد و گفت: کارهای عمرانی و اقتصادی خوبی در کل استان انجام شد. در حوزه عمرانی توسعه و آبادانی روستاها و در حوزه اقتصادی راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی را می‌توان نام برد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت آیت الله رئیسی ۲۰۰ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد تعطیل استان احیا شد، تصریح کرد: در این مدت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره وام با سود کم در حوزه اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی استان در حوزه ایجاد اشتغال، مدرسه‌سازی، راه روستایی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان خوش درخشیدند و در دوران شیوع کرونا خدمات جهادگران در اجرای طرح شهید سلیمانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان در اشتغال‌زایی رتبه اول کشور و در شاخص ایجاد اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی مقام دوم را کسب کرد، ادامه داد: سمنان سرآمد استان‌های کشور در بحث وحدت و امنیت است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برای مقطعی غرب استان با مشکل کم‌آبی مواجه بود، گفت: ۴۵ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی در غرب استان وجود دارند که با مکاتبه و پیگیری‌های مسوولان استان سمنان و شهرستان های گرمسار و آرادان مشکل کم‌آبی رفع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار