رئیس حج و زیارت استان فارس:

۴۱ هزار نفر از فارس برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کردند

«زینلی» گفت: تا صبح امروز بیش از ۴۱ هزار نفر در استان فارس برای شرکت در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند. 
کد خبر: ۶۸۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶ - 30July 2024
۴۱ هزار نفر از فارس برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کردندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «علیرضا زینلی» رئیس حج و زیارت استان فارس امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین باید در سایت سماح ثبت نام شود، اظهار داشت: تا صبح امروز بیش از ۴۱ هزار نفر در استان فارس برای شرکت در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند. 
 
وی درباره ثبت‌نام نیز گفت: مردم یا به صورت مستقیم به سایت سماح مراجعه و نام‌نویسی کنند یا از طریق دفاتر مجاز زیارتی که نام و آدرس آنها در سایت حج و زیارت استان درج شده، اقدام کنند. 
 
رئیس حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه مردم باید توجه داشته باشند که گذرنامه آنها بایستی ۳ ماه اعتبار برای ثبت نام در سایت سماح داشته باشد، تاکید کرد که مردم مراقب سودجویی کلاهبردارانی باشند. 
 
رئیس سازمان حج و زیارت استان فارس همچنین درباره مهلت ثبت نام نیز گفت: تا روز‌های نزدیک به اربعین فرصت برای ثبت نام است، اما متقاضیان باید به گونه‌ای زمان را مدیریت کنند که برای سفر و رفت و برگشتشان مشکلی پیش نیاید. 
 
زینلی همچنین درباره فراهم کردن شرایط از جمله ارز مورد نیاز زائران اظهار داشت: زائران طبق آنچه در سایت سماح ذکر شده برای دریافت ارز اقدام کنند و این امر را به لحظات آخر موکول نکنند. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار