پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت پدر شهیدان «الوندمنش»

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت پدر شهیدان حاج «محمد الوندمنش» پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۶۸۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵ - 31July 2024

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت پدر شهیدان «الوندمنش»به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان و دکتر «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پی درگذشت ابا الشهداء و الایتام مرحوم حاج «محمد الوندمنش» پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام الوندمنش 

عروج پدری دلسوز و مجاهد پرور «حاج محمد الوندمنش» از نمونه های بارز صبر و ایثار و پدر شهیدان معظم «غلامحسین و فرهاد الوندمنش» موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

 بی شک همت و تلاش آن پدر عزیز و ایثارگر در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت کم نظیر خویش پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز در آوردند برای همیشه ماندگار خواهد بود.

 اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام «الوندمنش» و مردم گرانقدر استان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات عالی و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسألت می نمائیم.

 شهید گرانقدر غلامحسین الوندمنش در کسوت کارمند هلال احمر در خدمت رسانی در ۲۳ دی ۱۳۶۵ حین ماموریت در بمباران شهر کرمانشاه و شهید والامقام فرهاد الوند منش در کسوت نیروی ارتش جمهوری اسلامی در سال ۵۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها