مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد؛

حرکت‌های جهادی؛ موتور پیشران انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام باقری گفت: اگر قرار است در کارهای جهادی همواره پیروز و موفق باشیم باید مردم در امور مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ - 31July 2024

حرکت‌های جهادی؛ موتور پیشران انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «برهان باقری» نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در حاشیه‌ مراسم آغازین رزمایش تابستانه گروه‌های جهادی ضمن بیان اهمیت حضور مردم در حرکت‌های جهادی، اظهار داشت: اصلی‌ترین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب شعار امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» این بود که ایشان مردم را پایه‌های مستحکم گروه‌های جهادی دانسته و یقین دارند که هرکجا مردم حضور داشته‌اند کار پیش رفته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی در سال‌های ۵۶ و ۵۷ با حرکتی خالصانه و جهادی زمینه‌ساز آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی شدند که امروز شاهد قدرتمندتر شدن آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) افزود: در دوران دفاع مقدس اگر طبق قواعد کلاسیک می‌جنگیدیم مسلما شکست می‌خوردیم اما با حرکت‌های جهادی و مخلصانهٔ مردم در آن زمان و با ملحق شدن به سپاه و بسیج پیروزی‌های زیادی را به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام‌ باقری یادآور شد: حقیقتاً وجود عنصر مردمی در اردوهای جهادی می‌تواند بشدت در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها موثر و مفید باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار