مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

رعایت تقوا بیانگر تربیت اسلامی است

حجت‌الاسلام باقری گفت: جامعه از پاسداران و روحانیونی که در سپاه خدمت می‌کنند برای رعایت اخلاق و منش دینی و اسلامی، انتظارات بیشتری دارد و باید با رعایت تقوا سعی کنیم رفتارهایمان منعکس‌کننده تربیت اسلامی باشد.
کد خبر: ۶۹۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ - 17September 2024

رعایت تقوا بیانگر تربیت اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «برهان باقری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام در آیین توديع و تکریم مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام که با حضور اساتید و مربیان عقيدتی و هادیان سیاسی بسیج استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت با طرح این پرسش که آیا نگاه ما به هفته وحدت در این چند ساله شعاری نبوده و نیست؟ اظهار داشت: سعی شود از فرصت این هفته که از ابتکارات و یادگار امام راحل است به بهترین نحو استفاده شود اعلام این هفته را باید در راستای هدف اصلی از انقلاب اسلامی که زمینه‌سازی ظهور است ارزیابی کرد و هرچه قلب‌های مسلمین به هم نزدیک‌تر شود به سمت ظهور نزدیک می‌شویم.

وی با اشاره به اثرات همدلی بین برادران اهل سنت و شیعیان گفت: امام حسن عسکری علیه‌السلام نیز برای وحدت و همبستگی بین شیعیان و برادران اهل سنت توصیه‌هایی کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه اخلاق و رفتار انسان‌ها به‌عنوان مولفه‌های روبنایی متاثر از باورها و عقاید انسان‌ها به‌عنوان عوامل زیربنایی هستند، گفت: امروز جامعه مملو از شبهات است و هریک از ما بویژه مربیان و هادیان سياسی وظیفه داریم شبهه‌زدایی کنیم.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ماموریت‌ معاونت عقیدتی سیاسی در سپاه ابراز داشت: جامعه از پاسداران و روحانیونی که در سپاه خدمت می‌کنند برای رعایت اخلاق و منش دینی و اسلامی، انتظارات بیشتری دارد و باید با رعایت تقوا سعی کنیم رفتارهایمان منعکس‌کننده تربیت اسلامی باشد.

در پایان این مراسم با قدردانی از حجت‌الاسلام هاشمی صدر مسئول پیشین معاونت تربیت عقیدتی سپاه استان، حجت‌الاسلام جمال بخشایی به‌عنوان مسئول جدید این معاونت معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار