پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت «اسماعیل هنیه»

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۶۸۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ - 31July 2024

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت «اسماعیل هنیه»به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

شهادت برادر مجاهد و ایثارگر، دکتر حاج اسماعیل هنیه، را به ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی‌ و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

مجاهد شهید، با عشقی سرشار به جهاد فی سبیل الله، به فوز عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی جاودانه ساخت.

صهیونیست‌های جنایتکار و خونخوار بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود و خون پاک شهیدانی چون حاج اسماعیل هنیه، بذرهای مقاومت و پایداری را در دل‌های آزادی‌خواهان می‌نشاند و صدها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم برمی‌انگیزد.

این خون‌های مقدس، زنجیره‌ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می‌زند که هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

ملت قهرمان و سرافراز فلسطین که با پرورش مردان بزرگ و شجاعی همچون شهید هنیه، همواره در صف مقدم مبارزه با استبداد و ظلم ایستاده است، مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان است.

این ملت مقاوم، با تقدیم عزیزان خود، ثابت کرده است که هرگز از راه حق و عدالت باز نخواهد گشت و تا آخرین نفس برای آزادی و کرامت انسانی خواهد جنگید.

اینجانبان این مصیبت بزرگ را به محضر مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم آن شهید عزیز، ملت قهرمان فلسطین و همه مبارزان راه آزادی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، علو درجات را مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار