بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

ترور نسخه ناکام رژیم صهیونیستی برای جبران شکست طوفان‌الاقصی است

بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین، ترور و جنایت را نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه دانست.
کد خبر: ۶۸۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ - 31July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این بنیاد در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین، ترور و جنایت را نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه دانست.

ترور و جنایت نسخه ناکام رژیم صهیونیستی برای جبران شکست طوفان الاقصی است

در ابتدای این بیانیه آمده است: یقینا شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و این باند تبهکار به زانو درآمده با ارتکاب این گونه اقدامات مذبوحانه، زمینه‌ی مجازات سخت را برای خود فراهم میسازد و هرگز قادر نخواهد بود محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر دست پلید و تجاوزکار دشمن به خون یکی از پاکترین و شجاعترین نیرو‌های اسلام، آغشته گشت و درخت تنومند اسلام بار دیگر آبیاری شد. انتظار شهادت اسماعیل هنیه که با سال‌ها مجاهدت و ایثار در راه دفاع از اسلام و میهن خود عاشقانه مقاومت نمود و حتی کسان نزدیک خود را تقدیم اسلام و قرآن کرد، بالاخره به سر رسید و در وصال به محبوبش طعم شیرین شهادت را چشید.

بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس در پایان تاکید کرده است: یقینا ملت بزرگ ایران اسلامی خونخواهی شهید القدس، که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود دانسته و به مردم آزاده دنیا یادآور میشود ردپای آنان که شعار مبارزه با تروریسم را به عنوان ابزاری برای تجاوز کاری و سلطه گری‌های خود قرار داده اند، دراین گونه اعمال بار‌ها دیده شده است و به هوش باشند که فریب این گونه شعارها، که نقابی زیبا بر چهره زشت آنهاست را نخورند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار