رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ترور فرماندهان مقاومت خللی در مبارزه با صهیونیسم ایجاد نمی‌کند+ فیلم

مقیمی گفت: رژیم تروریست اسرائیل تصور می‌کند که اگر این رهبران حذف شوند، جریان خروشانی که مقاومت اسلامی در منطقه ایجاد کرده است متوقف خواهد شد و یا باعث کندی حرکت مقاومت می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ - 31July 2024

«سید محمد مقیمی» رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: قبل از هر چیزی لازم است شهادت آقای هنیه را تسلیت عرض کنم، رژیم صهیونیستی اقدامات متعدد در خصوص ترور رهبران محور مقاومت را سال‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

مقیمی خاطرنشان کرد: این رژیم تروریست تصور می‌کند که اگر این رهبران حذف شوند، جریان خروشانی که مقاومت اسلامی در منطقه ایجاد کرده است را متوقف خواهد کرد و یا یا باعث کندی حرکت مقاومت می‌شود.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: تجربه گذشته حاکی از آن است که همه این اقدامات تروریستی نتیجه عکس داشته است، از شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تا شهادت شهید اسماعیل هنیه شاهدیم که مقاومت روز به روز تقویت و عرصه بر رژیم جنایتکار اسرائیل تنگ‌تر شده است.

وی افزود: انشالله شهادت شهید اسماعیل هنیه کار رژیم صهیونیستی را برای همیشه تمام کند و دیگر اثری از این ماهیت تروریستی در منطقه وجود نداشته باشد.

 

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار