دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شهادت اسماعیل هنیه قدرت مقاومت را افزایش خواهد داد

حجت‌الاسلام عاملی گفت: همگان شاهد خواهند بود با شهادت اسماعیل هنیه قوت و قدرت نهضت مقاومت افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۶۸۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 31July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سعیدرضا عاملی» امروز (چهارشنبه) در اجتماع اعتراضی اعضای شورای دانشگاه تهران اظهار داشت: رژیم اسرائیل غاصب آنقدر عاجز شده است که امروز دست به ترور می‌زند تا شکست‌های خود را جبران کند.

شهادت اسماعیل هنیه قدرت و قوت مقاومت را افزایش خواهد داد

عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: خون شهدای غزه و فلسطین و رهبران فلسطین و اسماعیل هنیه منشا نابودی اسرائیل خواهد شد، همانطور که امروز می‌بینید طرفداری از مردم غزه تبدیل به یک جریان عمومی در جهان شده است و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب تاریخ یک ورق جدید خورد و نسل جوان آمریکایی و اروپا هم در طرفداری از مردم فلسطین در جبهه حق قرار گرفتند.

رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران کشتار بیش از ۳۹ هزار نفر از انسان مظلوم غزه را فاجعه آمیز دانست و گفت: شهید اسماعیل هنیه نماد جهاد شهادت یک شخص نیست؛ بلکه نماد جهاد شهادت یک خانواده، یک ملت و یک جریان است. کسی که فروردین امسال در پی حمله رژیم صهیونیستی در غزه سه تن از فرزندان و شماری از نوه‌هایش به شهادت رسیدند و حق شهید هنیه چیزی جز شهادت در راه خدا نبود.

حجت السلام عاملی جنس شهید اسماعیل هنیه را از جنس شهادت سردار قاسم سلیمانی و عماد مغنیه و سرداران بزرگ مقاومت دانست و گفت: نابودی اسرائیل نزدیک است.

وی افزود: این جریان ادامه دارد و همگان شاهد خواهند بود با شهادت اسماعیل هنیه قوت و قدرت نهضت مقاومت افزایش خواهد یافت و دانشگاهیان و دانشگاه تهران و استادان و بسیجیان این دانشگاه همه خود را در این شهادت رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس سوگوار می‌دانند.

اعضای شورای دانشگاه تهران همراه با شماری از استادان و دانشجویان این دانشگاه با برگزاری تجمعی ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران را محکوم کردند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار