یکی از مداحان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تا ابد خادم اباعبدالله الحسین (ع) هستم/ اجلاس پیرغلامان حسینی تاثیر زیادی بر روی نسل جوان دارد

اطهری‌فرد با بیان اینکه افتخار می‌کنیم تا ابد خادم اباعبدالله الحسین (ع) هستم، گفت: اشعار مذهبی و آیینی و عاشورایی را برای مداحان در مشهد مقدس، قم و مداحان کرج و تهران می‌سرایم و در اختیارشان قرار می‌دهم.
کد خبر: ۶۸۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ - 31July 2024

«حسین اطهری‌فرد» از مداحان و شاعران آیینی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه ۷۳ سال سن دارد و بیش از ۵۵ سال خادم امام حسین (ع) است و از ۱۰سالگی با کودکان محل در هیئت‌های عزاداری حضور پیدا کرده و به عزاداری پرداخته است، اظهار داشت: اجلاس پیرغلامان که به‌لطف خدا و یاری آقا امام حسین (ع) برگزار می‌شود یک پدیده ارزشمند است؛ چراکه هر کسی در هر لباسی، کاری برای سرور و سالار شهیدان انجام بدهد، مورد لطف الهی و سیدالشهدا(ع) قرار می‌گیرد.

تا ابد خادم اباعبدالله الحسین (ع) هستم

این مداح و شاعر آئینی ادامه داد: برگزاری این اجلاس و انعکاس وسیع آن در جامعه به کوشش سازمان صداوسیما، قطعاً روی نسل جوان و نوجوان کشورمان تأثیر فراوانی خواهد گذاشت. کسی که خادمی امام حسین (ع) را می‌کند، ازسوی آقا امام حسین (ع) موردتوجه خاص قرار می‌گیرد و لذا هرکسی که به پیرغلامان احترام بگذارد، درواقع، به خادم اباعبدالله الحسین (ع) احترام گذاشته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال برای دومین بار است که به اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی(ع) دعوت شده است، افزود: از سال ۷۷ تا ۷۹ بیش از ۴۰۰ نفر در کلاس‌های آموزشی مداحی ما شرکت کرده‌اند که هرکدامشان امروز از مداحان خوب کشورمان هستند. اکنون هم اشعار مذهبی و آیینی و عاشورایی برای مداحان حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس، مداحان حرم مقدس حضرت معصومه (س) در قم و مداحان کرج و تهران می‌سرایم و در اختیارشان قرار می‌دهم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار