دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مقاومت فلسطین قوی‌تر و شجاع‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهد+ فیلم

حجت‌الاسلام عاملی گفت: مقاومت فلسطین پررنگ‌تر، دقیق‌تر و شجاعانه‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد و ترور‌ها مانعی بر سر راه آن نخواهد بود.
کد خبر: ۶۸۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 31July 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سعیدرضا عاملی» دبیر سابق رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خیرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: این اولین بار نیست که نهضت مقاومت اسلامی و جریانات مقاومت فلسطین رهبران و فرماندهان خود را از دست داده است.

حجت‌الاسلام عاملی گفت: هر کدام از عزیزانی که در راه آزادی فلسطین به شهادت می‌رسند، اعم از رهبران جهاد اسلامی و حماس و یا کودکان و زنان فلسطینی قوت محور مقاومت افزایش می‌یابد.

وی افزود: امروز طرفداری از غزه و فلسطین یک مسئله جهانی است که تمام پویش‌های جهانی نسبت به آن فعال شده‌اند، ما شاهدیم که فاصله زیادی بین ملت‌ها و دولت‌های غربی در مسئله فلسطین به وجود آمده است.

دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: همان جریانی که در ویتنام در سال ۱۹۶۵ شروع شد، امروز مجدد آن جریان ایجاد شده و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تاریخ یک ورق جدید خورد.

حجت‌الاسلام عاملی گفت: خوشبختانه مبارزان شریف در اقصی نقاط دنیا و به طور خاص در آمریکا و اروپا در طرف حق قرار گرفته‌اند، این پیام اقتدار مقاومت اسلامی به استکبار و صهیونیسم است.

وی در پایان افزود: این نهضت پر رنگ‌تر دقیق‌تر و شجاعانه‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهد و ترور‌ها مانعی بر سر راه آن نخواهد بود.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار