در پیام تشکل‌های شاهد و ایثارگر آمد؛

ترور «اسماعیل هنیه»؛ گواهی بر خباثت ذاتی رژیم صهیونیستی

تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پیامی ترور نا‌جوانمردانه شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۸۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 31July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پیامی ترور نا‌جوانمردانه شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس را تسلیت گفتند.

ترور «اسماعیل هنیه»؛ گواهی بر خباثت ذاتی رژیم صهیونیستی

متن کامل این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شهادت اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران را به امت اسلام، مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی خواهان و حق طلبان جهان تسلیت عرض جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم نامشروع اشغالگر قدس بیش از پیش پرده‌های رسوایی جنایت و درنده خویی این رژیم فاسد را بیش از گذشته آشکار و به همگان ثابت کرد که این غده سرطانی برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیر انسانی و غیر اخلاقی دریغ نخواهد کرد.

ما ایمان داریم ایران اسلامی با تکیه بر عنصر اقتدار و عقلانیت، پاسخی سخت و پشیمان کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهیم گرفت. قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون فرزندان این ملت مسلمان گواهی برحیات بالثارات الحسین (ع) است و جهانیان بدانند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در مبارزه و جهاد با دشمنان قسم خورده و پلید است. بدون تردید و به برکت خون شهدا این حمله وقیحانه منجر به اتحاد و انسجام هر چه بیشتر آحاد آزادیخواهان می‌شود و کوچکترین خللی در اراده آهنین آنان «آزادی قدس شریف» ایجاد نخواهد شد.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس و یکی از محافظان وی را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی خواهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای شهدای این حادثه تروریستی همنشینی با سید الشهدا (ع) و یاران باوفایش مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار