بیانیه شورای نگهبان:

جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

شورای نگهبان در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، تاکید کرد: بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ - 31July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، شورای نگهبان در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، تاکید کرد: بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم سفاک، منحوس و جعلی صهیونیستی به‌عنوان محور و مرکز شرارت‌های منطقه و جهان اسلام خواهد بود.

شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

‌متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت یکی دیگر از فرزندان شجاع اسلام، مجاهد و مبارز برجسته فلسطینی جناب آقای اسماعیل هنیه را که توسط رژیم سفاک صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد، به امت اسلامی و ملت غیور و مجاهد فلسطین و به‌خصوص به خاندان و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است، تسلیت و تهنیت می‌گوئیم

این شهید بزرگوار سالیان سال شرافتمندانه و خستگی‌ناپذیر در میدان مبارزه با رژیم جعلی و تروریست صهیونیستی، جانفشانی کرد و همیشه آماده شهادت بود و در این راه فرزندان و عزیزان خود را هم در کمال شجاعت تقدیم اسلام و آرمان فلسطین آزاد کرد.

آنچه مسلم است جنایات و ددمنشی رژیم فاسد صهیونیستی که برای رسیدن به اهداف شرورانه و نامشروع خود از هیچ اقدام وحشیانه و تروریستی دریغ نمی‌کند، برای جهانیان به ویژه مردمان آزاداندیش و باوجدان جهان حتی در کشور‌های غربی اثبات شده و به همین دلیل موجی از تنفر علیه این دولت تروریستی در سطح بین‌المللی شکل گرفته و در حال جوشش است.

بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم سفاک، منحوس و جعلی صهیونیستی به‌عنوان محور و مرکز شرارت‌های منطقه و جهان اسلام خواهد بود و روز پایان این باند جنایتکار و غده سرطانی که در حال دست و پا زدن در باتلاق سردرگمی و تصمیمات عملکرد و است به زودی فراخواهد رسید.

مسلماً همانطور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند، اقدام وحشیانه و عملیات تروریستی این رژیم جعلی که میهمان کشور ما را در خاک ایران اسلامی به شهادت رسانده، بی‌پاسخ نخواهد ماند و ان‌شاءالله مجازاتی سخت و پشیمان‌کننده به جنایتکاران داده خواهد شد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار