یادداشت/ غلامرضا بنی‌اسدی

این خون را با خون خواهیم شست!

اگر از جنایتشان در شهادت اسماعیل هنیه در تهران بگذریم هیچ جای ایران نه برای میهمان که برای میزبان هم امن نخواهد بود. اگر خواهان امنیت حداکثری هستیم که صدالبته چنین است باید حداکثر توانمان را بگذاریم و رژیم امنیت‌ستیز را چنان به دیوار بکوبیم که از جنس دیوار شود.
کد خبر: ۶۸۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴ - 31July 2024

این خون را با خون خواهیم شست!گروه استان‌های دفاع‌پرس‌- «غلامرضا بنی‌اسدی» پیشکسوت دفاع مقدس؛ خون به خون شستن را زمانی باید محال دانست که کار به حلّ مشکلات بیانجامد. زمانی که ادراک جامعه جهانی، جهالت درنده خویی را برنتابد. زمانی که دستِ خونریز را به دستبند قانون، مهار کند. اما تا چنین نشود، خون را با خون باید شست. البته که خون شهید پاک و پاکیزه و طهارت یافته است. شستن آن با خون نجس جنایتکاران، ناممکن است اما به حکم «فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ؛ پس هرکس به شما تجاوز کرد، همانند آن بر او تعدی و تجاوز کنید.» 

باید چنان که خون ریخته‌اند، از آنان خون بریزیم. همانطور که تعدی کردند، خاکشان را شخم بزنیم. همانطور که حریم شکستند، طوفان شویم و از آنان حریم و حرمت بشکنیم. این منطق زیستی است در جهانی که به سنتِ «الحق لمن غلب» دست دیوانگان و زورمداران را باز می‌گذارد.

اینان را اگر در همان گام اول دست نشکنی، گلویت را خواهند فشرد. پای نشکنی، پایت را لگد خواهند کرد. مقابله به مثل نکنی، چنان کاری خواهند کرد به تعدی و تجاسر که به ضرب المثل تبدیل شود. نه آنان که انقلاب، در رگ‌هاشان غیرت را جاری کرده است که حتی محافظه کارترین افراد هم پای این نظریه ایستاده‌اند که اگر یقه دشمن صهیونیستی را جِر ندیهم دست بر یقه ما محکم خواهد کرد.

اگر از جنایتشان در شهادت اسماعیل هنیه در تهران بگذریم هیچ جای ایران نه برای میهمان که برای میزبان هم امن نخواهد بود. اگر خواهان امنیت حداکثری هستیم که صدالبته چنین است باید حداکثر توانمان را بگذاریم و رژیم امنیت‌ستیز را چنان به دیوار بکوبیم که از جنس دیوار شود.

ایرانِ عزیز و توانمند به صلابت ساعت شنی پاسخ را در زمان، جانمایی کرده است. از این به بعد صهیونیست‌ها در هیچ نقطه از جهان امنیت نخواهند داشت. پاسخ جبهه جهانی مقاومت، نه سوخت و سوز که دیر هم ندارد و زود محقق خواهد شد.

رهبر مقتدر انقلاب، حرف آخر را همین اول زده اند؛ «رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت.» مجازاتی که با دست مجاهدان جهان اسلام محقق خواهد شد به ویژه با بازوی توانمند ایران که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به صراحت وعده‌اش را داده‌اند؛ «در این حادثه‌ی تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ خود می‌دانیم.» دنیا هم می‌داند و آدم‌کش‌های صهیونیست هم آزموده‌اند که ما در انجام وظیفه، «صادق الوعد» و «باقی العهد» هستیم. وعده صادق فقط یک هشدار بود. منتظر خونخواهی ما باشند.....

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار