جنبش امل: برای توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها، اقدام منطقه‌ای و بین‌المللی لازم است

جنبش «امل» با محکوم کردن تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، اعلام کرد که تجاوز رژیم اسرائیل به این منطقه علاوه بر نقض حریم جغرافیایی لبنان، به منزله زیر پا گذاشتن قوانین و قواعد اخلاقی و انسانی است و باید در سطوح مختلف منطقه ای و بین المللی محکوم شود.
کد خبر: ۶۸۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲ - 31July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از پایگاه النشره، هیات رئیسه جنبش امل لبنان در این باره اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با تجاوز وحشیانه به ضاحیه جنوبیه بیروت در تلاش است با ترور ناجوانمردانه افراد در منازل و محل کسبشان، اراده ضاحیه را به چالش بکشد.

جنبش امل: برای توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها، اقدام منطقه‌ای و بین‌المللی لازم است

این هیات رئیسه تأکید کرد: جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در حمله هوایی ناجوانمردانه به ضاحیه جنوبی بیروت، باید در سطح داخلی کشور‌های مختلف، جهان عرب، کشور‌های منطقه و سطح جهانی و سازمان‌های بین المللی محکوم شود. همچنین برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اشغالگر و تجاوز مستمر آن که نه تنها مرز‌های جغرافیایی بلکه قوانین و قواعد اخلاقی و انسانی و همه اصول حقوق بشری را نیز زیرپا گذاشته است، اقدامات جدی صورت گیرد.

هیئت رئیسه جنبش امل خاطرنشان کرد: ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به شیوه کنونی از ۹ ماه قبل تاکنون به غزه، لبنان، سوریه، یمن، عراق و ترور بامداد امروز برادرمان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، منطقه و امنیت و ثبات آن را در معرض جنون و تروریسم صهیونیست‌ها قرار خواهد داد.

دفتر سیاسی جنبش امل نیز با محکوم کردن ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: مراتب تسلیت و تبریک را به مناسبت شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه را به جنبش حماس و مجاهدان آن و ملت فلسطین در این سرزمین و سراسر جهان اعلام می‌داریم و از پروردگار می‌خواهیم این شهید والامقام را رحمت و بهشت رضوان در کنار شهداء و صدیقین عنایت فرماید و به خانواده‌اش و برادرانش در جنبش حماس و سایر ملت فلسطین، صبر و شکیبایی ارزانی بدارد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار