کتائب حزب‌الله عراق: ترور هنیه از ناتوانی دشمن در رویارویی با مقاومت نشان دارد

کتائب حزب‌الله عراق ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را بیانگر ناتوانی دشمن در رویارویی با مقاومت در میادین نبرد دانست.
کد خبر: ۶۸۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ - 31July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه المیادین، کتائب حزب‌الله عراق امروز (چهارشنبه) در واکنش به ترور شهید هنیه تأکید کرد که ترور وی بیانگر ناتوانی دشمن در رویارویی با شیوه‌های مقاومت در میادین نبرد است.

کتائب حزب‌الله عراق: ترور هنیه از ناتوانی دشمن در رویارویی با مقاومت نشان دارد

این گروه افزود: خون هنیه به دست دشمن صهیونیستی-آمریکایی در محل اقامتش در تهران خائنانه ریخته شد و دشمن تمامی قواعد درگیری را زیرپا گذاشت.

کتائب حزب‌الله ادامه داد: دشمن گمان می‌کرد که با این کار عزم و اراده مقاومت در فلسطین شکسته خواهد شد، حال آنکه در رگ‌های آزادگان خون مردانگی و مقاومت جاری است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در پی این اقدام بزدلانه، دولت‌ها، سران و مقامات، گروه‌های مقاومت، سازمان‌ها و نهاد‌های مدنی و شخصیت‌های مختلف سیاسی و دینی در سراسر جهان به این ترور واکنش نشان دادند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار