کردهای شیعه عراق: پاسخ به جرائم ائتلاف صهیو-آمریکایی دردآور خواهد بود

کنگره ملی کردهای فیلی به عنوان نماینده سیاسی کردهای شیعه در عراق در بیانیه ای، ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه با اعلام حمایت از یکپارچه سازی گروه های جهادی تاکید کرد که پاسخ به جرائم ائتلاف صهیو- آمریکایی دردآور خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ - 31July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کنگره ملی کرد‌های فیلی عراق در این بیانیه اعلام کرد که این تشکل سیاسی کرد در عراق از یکپارچه سازی گروه‌های جهادی برای مهار جنایت‌های ائتلاف صهیو- آمریکایی حمایت می‌کند و بی شک پاسخ آتی به این جرائم، دردآور خواهد بود.

کردهای شیعه عراق: پاسخ به جرائم ائتلاف صهیو-آمریکایی دردآور خواهد بود

کنگره ملی کرد‌های فیلی عراق تاکید کرد که مسوول هدف قراردادن ملت‌ها و قهرمانان مان در جمهوری اسلامی ایران، عراق، لبنان و فلسطین ائتلاف ستم پیشه، استکبار و وحشی صهیو- آمریکایی است.

این بیانیه اضافه کرده است که این ائتلاف صهیو - آمریکا با جنایت‌های وحشی خود مسوول قتل شهروندان در بیروت، نیرو‌های الحشد الشعبی در عراق، ترور شهید «اسماعیل هنیه» فرمانده برجسته سیاسی فلسطینی در تهران است.

کنگره کرد‌های فیلی عراق تاکید کرده است جرائمی را که آمریکا و صهیونیست‌ها در زمانبندی‌های نزدیک بهم مرتکب شدند ثابت می‌کند که دشمن امت ما یکی است هرچند ممکن است چهره آن بین آمریکای مستکبر یا باند غاصب سرزمین‌های اشغالی فلسطین مختلف باشد.

این تشکل سیاسی کرد ابراز اطمینان کرده است که نیرو‌های جهادی در محور مقاومت انتقام خون شهدای قهرمان را خواهند گرفت و به این دشمن جنایتگر ثابت خواهند کرد که جرائم آنها بدون پاسخ قطعی و ویرانگر نمی‌ماند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار