سیدحسن نصرالله فردا سخنرانی می‌کند

مقاومت اسلامی لبنان طی اطلاعیه‌ای از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان درجریان مراسم بدرقه پیکر شهید فرمانده مجاهد «سیدفؤاد شکر» خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱ - 31July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقاومت اسلامی لبنان طی اطلاعیه‌ای از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درجریان مراسم بدرقه پیکر شهید فرمانده مجاهد «سیدفؤاد شکر» خبر داد.

سیدحسن نصرالله فردا سخنرانی می‌کند

 اطلاعیه‌ حزب الله لبنان به شرح زیر است:
شهادت فواد شکر در روز‌های یادآوری شهادت امام حسین (ع) رخ داده است، کسی که عاشق حسین (ع) بود و این امر عزم و اراده ما را برای رد ذلت و پذیرش ظلم بیشتر می‌کند و اینکه هرگز تسلیم نشویم.

ما به امام زمان (عج)، به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله)، به همه مجاهدان و مقاومان در همه عرصه‌ها و به مردم صادق و وفادار مقاومت بابت شهادت این فرمانده جهادی بزرگ تسلیت و تبریک می‌گوییم.

به خانواده شریف او تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال خواستاریم که به آنها صبر زیبا و بهترین پاداش دنیا و آخرت را عطا کند و این عزیز را از ما و آنها قبول کند و او را با رسول خدا و اهل بیت پاک او (ع) محشور کند و به کاروان شهدای نورانی کربلا ملحق سازد.

سیدحسن نصرالله فردا موضع سیاسی این جنبش در رابطه با این جنایت را در جریان تشییع پیکر فرمانده شهید فواد علی شکر اعلام خواهد کرد.

 

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار