مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

معرفی برگزیدگان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

سرهنگ «خواست خدایی» از درخشش کهگیلویه و بویراحمد در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵ - 01August 2024
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان، نرم افزار‌های کاربردی، محصولات صوتی تصویری و پویانمایی و انیمیشن از محور‌های این جشنواره بود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش «دانش آموزی» و «عمومی» در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، عنوان کرد: ۴۹۰ اثر مربوط به بخش دانش‌آموزی و ۴۴۱ اثر مربوط به بخش عمومی از سراسر استان به دبیرخانه ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان ارسال شد.
 
معرفی برگزیدگان استانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی
 
این مسئول ادامه داد: ۲۳ اثر نیز به عنوان رتبه‌های برتر در محور‌های پنج‌گانه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به مرکز ارسال شدند.
 
وی بر تبیین، انعکاس و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، تاکید کرد و بیان داشت: نحوه حضور موفق و فعال دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، تبیین راهکار‌های ترویج و گسترش آن، انتقال آرمان‌های ارزشی و بینش‌های این حوزه به نسل جوان در قالب‌های نو از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
 
سرهنگ خواست خدایی استفاده از ابزار‌های نوین رسانه‌ای و هنری در فضای مجازی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و مقاومت، جلب مشارکت، حمایت و سهیم کردن نهاد‌های فعال فرهنگی مردمی مؤثر در فضای مجازی، شناسایی، شبکه‌سازی و به کارگیری فعالان فضای مجازی متخصص و متعهد در حوزه دفاع مقدس و مقاومت و... را از اهداف دیگر این جشنواره برشمرد.
 
این مسئول تصریح کرد: اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار و در این جشنواره استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب شش مقام شد.
 
وی اضافه کرد: «سید جواد هادی اصل» و «مصطفی گلستانی فر» در بخش‌های عمومی و دانش‌آموزی با محوریت صوتی و تصویری موفق به کسب مقام اول شدند. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: «مرسانا مسیحی»، «مجتبی سلیمانی» رتبه دوم و سوم در بخش دانش آموزی و عمومی با محوریت صوتی و تصویری و «علی لاهوتیان» رتبه سوم در بخش دانش آموزی با محوریت نرم افزار‌های کاربردی، را به دست آوردند.
 
این مسئول عنوان کرد: در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی از «سهراب رجایی نژاد» مدیریت فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیر برتر فضای مجازی کشور با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.  
 
وی گفت: شایسته است، از همه‌ کسانی که در این برنامه همکاری داشته ونقش آفرین بوده اند، خصوصا برادر پرتلاش سهراب رجایی نژاد، همکارانم در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و هنرمندان عزیزی که همت و تلاش داشته اند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.
معرفی برگزیدگان استانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی
 
معرفی برگزیدگان استانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی
 
معرفی برگزیدگان استانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار