عزیزی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ترور اسماعیل هنیه با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در درجه اول آمریکا را مسئول این اقدام تروریستی و در درجه دوم رژیم کودک‌کش صهیونیستی را عامل این جنایت می‌دانیم.
کد خبر: ۶۸۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ - 01August 2024

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید اسماعیل هنیه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس اظهار داشت: یکی از وظایف مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری است و ما هر قانون بازدارنده‌ای را تصویب می‌کنیم.

ترور اسماعیل هنیه با چراغ سبز ایالات متحده آمریکا صورت گرفته است

عزیزی با بیان اینکه در راستای پشتیبانی از نیرو‌های مسلح از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم، افزود: جنبه نظارتی مجلس اقتضا می‌کند که موضوع ترور شهید هنیه به‌طور کلی در دست بررسی باشد.

وی گفت: هر اقدامی که لازم باشد برای جلوگیری از تکرار مجدد اینگونه وقایع تروریستی انجام می‌دهیم. 

عزیزی افزود: جلسه کمیسیون امنیت ملی شب گذشته با موضوع بررسی ابعاد حادثه تروریستی شهید هنیه برگزار شد و هفته آینده جلساتی در این راستا خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره نقش آمریکا در این حادثه تروریستی تصریح کرد: بی‌شک این اقدام کاملا تروریستی با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در درجه اول آمریکا را مسئول این اقدام تروریستی و در درجه دوم رژیم کودک‌کش صهیونیستی را عامل این جنایت می‌دانیم.

عزیزی در خصوص اینکه آیا پرتابه از مبدا کشور ثالث بوده یا داخل مرز‌های ایران، تاکید کرد: این مسئله باید توسط کارشناسان مربوطه در نیرو‌های مسلح بررسی و جهت تنویر اذهان عمومی اعلام شود. 

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار