در پیامی آمده است؛

ترور شهید «اسماعیل هنیه» نشان از استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی است

«احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با صدور پیامی، ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس به‌دست رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۸۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ - 01August 2024

ترور شهید «اسماعیل هنیه» نشان از استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با صدور پیامی، ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس به‌دست رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرد.

 متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

«لیقتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیوة الدنیا بالاخرة و من یقتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما» سوره نساء، آیه ۷۳

حرکت ناشیانه رژیم منحوس و منحط صهیونیست با ترور شخصیت برجسته، مجاهد و رهبر محور مقاومت فلسطین، دکتر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس در خاک جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر استیصال و درماندگی این رژیم سفاک را به همه جهانیان نشان داد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حرکت نابخردانه صهیونیست‌های بزدل که منجر به شهادت این رهبر شجاع فلسطینی شد و به معنای واقعی عنوان شهید مقاومت و شهید قدس به نامش مزین شد را به امت اسلامی، مردم مظلوم غزه، فلسطین و محور‌های مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند سبحان نابودی کامل اسرائیل غاصب را خواهانم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و رهبری داهیانه نائب برحقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، به واسطه چشمان همیشه بیدار و تیزبین سربازان و پاسداران گمنام و آمادگی و توانمندی نیرو‌های مسلح، کشور عزیزمان را از هرگونه آسیب و آفندی محفوظ و مصون بدارد و امنیت و آرامش برای مردم عزیز کشورمان همواره برقرار و پایدار بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار