بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس:

صهیونیست‌ها با جنایاتشان به آخر خط نزدیک شده‌اند

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس در محکومیت ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ - 01August 2024

صهیونیست‌ها با جنایاتشان به آخر خط نزدیک شده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید «اسماعیل هنیه» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَسَیَعۡلَمُ ٱلَّذِینَ ظَلَمُوٓاْ أَیَّ مُنقَلَبِ یَنقَلِبُونَ

کسانى که ستم کرده‌اند، به زودى خواهند دانست که به چه بازگشت‌گاهى باز خواهند گشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند برخلاف آرزوی احمقانه اقتدار و استحکامی که سیاست‌بازان خبیث برای رژیم صهیونیستی در سر می‌پروراندند، این رژیم روزبه‌روز به اضمحلال و نابودی نزدیک‌تر شده است.

خطاب به اسرائیل جنایتکار و حامیان خبیث و اربابان خونخوارش می‌گوییم: ملت فلسطین سال‌ها است با مقاومت شکست ناپذیرشان، صهیونیست‌های نژاد پرست را روز به روز زمین گیر کرده و امروز اسرائیل به نهایت جنون و افسارگسیختگی رسیده است.

جنایت‌های این رژیم غاصب تا امروز موجب نفرت جهانی از این آوارگان بی‌خاک و سرزمین شده و هر روز بیش از پیش از سمت آزادگان جهان مطرود می‌شود.

قتل عام کودکان شیرخوارگان، زنان بی‌گناه و اکنون ترور شخصیت‌های طراز اول مقاومت، بزدل‌های به آخر خط رسیده را با این توهم مواجه ساخته که می‌توانند با جنایت‌های بی‌سابقه‌شان، مقاومت هزار و چهار صد ساله جبهه حق را بشکنند و به واسطه این جنایات از ساعت پایان حیاتشان فاصله بگیرند، غافل از اینکه به لحظه پایانی خود نزدیک‌تر می‌شوند.

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس، در واپسین روز‌های عمر رژیم جنایتکار اسرائیل که در خون کودکان و زنان و مظلومان محور مقاومت درحال غرق شدن است، جنایت عظمی ترور اسماعیل هنیه را به شدت محکوم می‌کند و به پیشگاه حضرت ولی‌عصر، رهبر معظم انقلاب، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و تمام محور مقاومت و آزادگان سراسر جهان تسلیت عرض می‌کند.

در مکتب مقاومت، خون رهبران آزاده می‌جوشد و به سیلی برای غرق شدن قاتلان و رودی برای سبز شدن حرکت مقاومت تبدیل می‌شود.

در پاسخ سخت به این جنایت، مطیع تدبیر و گوش به فرمان مقام عظمی ولایت، حضرت آیت الله خامنه‌ای هستیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار