جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به زبان هنر برای نسل جوان

سردار «یوسفی» هنر را یکی از زبان‌های مؤثر برای انتقال مفاهیم به جوانان و نسل جوان دانست و با تأکید بر اینکه آثاری که هنرمندانه کار شده باشد می‌تواند مخاطب جذب کند، گفت: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد اما امروز برخی از نوجوانان و جوانان استان با شهدای شاخص خراسان جنوبی که برخی از آن‌ها در زمره شهدای مطرح کشور قرار دارند، آشنایی ندارند.
کد خبر: ۶۸۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ - 01August 2024

ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به زبان هنر برای نسل جوانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «علیرضا یوسفی» جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در افتتاحیه کارگاه آموزشی نویسندگی با تبریک و تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه»، اظهار داشت: صدور تفکر، آرمان‌ها و اصول انقلاب همان تأکید و دستور رهبر کبیر انقلاب، امام‌خمینی (ره) مبنی بر صدور انقلاب به جهان است.

وی با بیان اینکه امروز سردمداران نظام سلطه از صدور تفکر انقلاب اسلامی ایران و فرهنگ جهاد و شهادت در سطح جهان نگران هستند، بیان داشت: بیداری جوانان غربی در ماه‌های اخیر و ترور مهمان عزیز ایران «اسماعیل هنیه» با ترس از صدور انقلاب اسلامی ایران انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره ه برگزاری اولین کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در سال ۱۳۹۷ تصریح کرد: مقدمات برپایی دومین کنگره از آبان ۱۴۰۲ فراهم و کمیته‌های متعددی از جمله کمیته ادبیات و انتشارات ذیل این کنگره تشکیل شده است.

سردار یوسفی هنر را یکی از زبان‌های مؤثر برای انتقال مفاهیم به جوانان و نسل جوان دانست و با تأکید بر اینکه آثاری که هنرمندانه کار شده باشد می‌تواند مخاطب جذب کند، گفت: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد اما امروز برخی از نوجوانان و جوانان استان با شهدای شاخص خراسان جنوبی که برخی از آن‌ها در زمره شهدای مطرح کشور قرار دارند، آشنایی ندارند.

وی مطرح کرد: طی این مدت متناسب با ذائقه جوانان و نوجوانان آثاری تولید نشده و همچنین در رساندن آثار تولید شده به دست مخاطبان ضعیف عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار