مادر شهید «عبدل عبدی» آسمانی شد

«حاجیه سکینه عبدی‌زاده » مادر شهید «عبدل عبدی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۸۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹ - 01August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«حاجیه سکینه عبدی‌زاده» مادر شهید معظم «عبدل عبدی» چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در سن ۷۱ سالگی، به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مادر  فداکار و صبور، امروز پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه ساعت 16:00 با حضور بستگان و جمعی از ایثارگران در روستای کووه سیاهو از توابع بخش مرکزی بندرعباس برگزار و به خاک سپرده شد.

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و محمد رحیمی نژاد نخلی  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس درگذشت این مادر فداکار را به جامعه شاهد و ایثارگر و مردم شهرستان بندرعباس تسلیت گفتند و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند مسئلت کردند.

شهید "عبدل عبدی کوویی"، بيستم شهريور 1351 در روستاي كووه از توابع شهرستان بندرعباس ديده به جهان گشود. پدرش رضا، كشاورز بود و مادرش سكينه نام داشت. تا اول متوسطه در رشته انساني درس خواند. گروهبان نيروي انتظامي بود. بيست ‌و يكم فروردين 1374 در روستاي نرماشير بم هنگام درگيري با اشرار و قاچاقچيان بر اثر اصابت گلوله به چشم و پا، شهيد شد. پيكر او را در زادگاهش به خاك سپردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار