ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور و قائم پناه معاون امور اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری شد

طی حکم‌های جداگانه محمدجعفر قائم پناه، به سمت معاون امور اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و محمدجواد ظریف به سمت معاون راهبردی رییس‌جمهور منصوب شدند.
کد خبر: ۶۸۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ - 01August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، رئیس‌جمهور طی حکم‌های جداگانه  «محمدجعفر قائم پناه» را به سمت  معاون امور اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و «محمدجواد ظریف»  را به سمت معاون راهبردی رییس‌جمهور منصوب کرد.

ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور و قائم پناه معاون امور اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری شد

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجواد ظریف آمد است: «به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با بهره گیری از تجربه‌های انباشته مدیران ارشد کشور در دهه‌های گذشته و توانمندی‌های گسترده علمی تخصصی و کاربردی نخبگان اندیشکده‌ها و نهاد‌های جامعه مدنی تحولات کلان داخلی و بین المللی و میزان توفیق در دستیابی به اهداف قانون اساسی سند چشم انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی» را رصد نموده، مستقیماً به اینجانب منعکس نمائید در انجام این وظیفه توجه به تعهدات انتخاباتی و ظرفیت‌های نظارتی مردمی ضروری است.

به منظور جلوگیری از اضافه کردن ساختار و تشکیلات جدید و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود شایسته است مسئولیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را بر عهده گرفته و وظایف و کارویژه‌های این مرکز را به تشکیلات مناسب برای معاونت راهبردی ریاست جمهوری تبدیل کنید. بدیهی است به منظور اجرای وظایف این معاونت دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی همکاری لازم را به عمل خواهند آورد.»

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار