فرمانده سپاه امام رضا (ع):

شهادت «اسماعیل هنیه» آزادی قدس شریف را شتاب می‌بخشد

سردار «غیاثی» در پیامی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم جعلی اسرائیل در ترور رئیس دفتر سیاسی حماس، شهادت «اسماعیل هنیه» را عامل موجب تسریع در آزادی قدس شریف دانست.
کد خبر: ۶۸۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 01August 2024

شهادت «اسماعیل هنیه» آزادی قدس شریف را شتاب می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» در پیامی جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: اسماعیل هنیه، شهید و مجاهد فی سبیل الله که به دست رژیم سفاک صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، از جمله پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف بود که بارها و بارها در معرض شهادت قرار گرفت و سرانجام مزد مجاهدت‌های خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت کرد. 

 این پیام می‌افزاید: گرچه امروز شهید هنیه از بین ما به ظاهر رفته است، اما تفکر مقاوم و سازش‌ناپذیر او در میان ملل آزاده جهان به تکثیر هنیه‌ها خواهد انجامید و رژیم ظالم صهیونیست با این اقدام گستاخانه، نابودیش را به دست خود امضا کرد. 

در این پیام تصریح شده است: بررسی تاریخ فلسطین و جبهه مقاومت نشان می‌دهد با شهادت شیخ یاسین‌ها، موسوی‌ها، سلیمانی‌ها، مغنیه‌ها و دیگر مجاهدان شهید راه مبارزه با ظلم، درخت مقاومت تنومندتر شده، آورده است و بی‌تردید خون شهید هنیه آزادی قدس شریف را شتاب می‌بخشد.

 در پایان این پیام آمده است: با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد شجاع و خستگی‌ناپذیر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دلاورمردان جبهه مقاومت به ویژه رهبران این جبهه و ملت مقاوم فلسطین، بسیجیان و رزمندگان دلاور امام رضایی ایران اسلامی در پیمودن راه شهید هنیه برای آزادی قدس شریف، لحظه‌ای تردید نخواهند کرد و با اراده‌ای سترگ در این مسیر همیشه یار و یاور آزادگان عالم خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار