شماری دیگر از فلسطینیان بر اثر حملات هوایی رژیم اسرائیل شهید و مجروح شدند

در ۳۰۱ روز از جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه حملات جنگنده های این رژیم کودک کش ادامه یافت و طی آن شماری دیگر از مردم غزه شهید و مجروح شدند.
کد خبر: ۶۸۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ - 02August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری «فلسطین پُست»، بر اثر حملات بامداد و صبح امروز جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، تعدادی دیگر از مردم این منطقه شهید و مجروح شدند.

شماری دیگر از فلسطینیان بر اثر حملات هوایی رژیم اسرائیل شهید و مجروح شدند

براساس این گزارش، در پی بمباران یک خانه در محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه، یک دختربچه شهید و چهار نفر دیگر مجروح و به بیمارستان «المعمدانی» منتقل شدند.

همچنین امدادگران و کادر اورژانس غزه اجساد چهار شهید و ۱۲ مجروح را از آپارتمانی که در خیابان الجلاء شهر غزه توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر اسرائیل بمباران شده بود را از زیر آوار بیرون آوردند.

وشنت طائرات الاحتلال غارات عنیفة فی محیط شارع ۸ وحی الصبرة جنوب مدینة غزة، کما اندلع حریق فی أرض زراعیة جراء قصف الاحتلال محیط دوار أبو عیدة فی المدینة.

فلسطین پست گزارش داد که جنگنده‌های رژیم اسرائیل بطور وحشیانه اطراف خیابان ۸ و محله الصبره در جنوب غزه را بمباران کردند. همچنین زمین‌های زراعی اطراف میدان ابوعیده در شهر غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت که منجر به آتش سوزی گسترده در این منطقه شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌ای را در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز منزل یک خانواده فلسطینی منطقه السطر در غرب این شهر هدف بمباران جنگنده‌های ارتش دشمن صهیونیستی قرار گرفت که در نتیجه آن یک زن فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح و به مجتمع پزشکی ناصر منتقل شدند.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل همچنین خانه‌ای را در منطقه معن در شرق شهر خان یونس بمباران کردند که بر اثر آن هفت فلسطینی زخمی شدند.

همزمان با بمباران جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی توپخانه این رژیم اشغالگر نیز منطقه غربی شهر رفح در جنوب نوار غزه و منطقه شرقی عبسان الکبیره در شرق خان یونس و مناطق شمالی اردوگاه النصیرات را گلوله باران کرد.

پس از گذشت حدود ۱۰ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار