مسئول کمیته موکب‌های اربعینی استان قم خبر داد:

آماده‌سازی ۵۰۰ نقطه برای اسکان زائران اربعین حسینی (ع) در قم

«رحیمی زادگان» از آماده سازی ۵۰۰ مکان از جمله مساجد و مدارس استان قم برای پذیرش و اسکان زائران ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 02August 2024

آماده‌سازی ۵۰۰ نقطه برای اسکان زائران اربعین حسینی (ع) در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «علی رحیمی‌زادگان» مسئول کمیته موکب‌های اربعینی استان قم در گفتگویی اظهار داشت: ۳۵ موکب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در قم اعلام آمادگی کرده‌اند و این تعداد طی روز‌های آینده به ۵۰ موکب خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: برای اسکان زائران ایام اربعین امام حسین علیه السلام در عمود اول یعنی شهر قم ۵۰۰ محل اسکان تدارک دیده شده است.

مسئول کمیته موکب‌های اربعینی استان قم خاطر نشان کرد: مصلای قدس قم، شبستان مسجد جمکران و مساجد، حسینه‌ها و مدارس قرار است برای ساماندهی، اسکان و احداث ایستگاه‌های صلواتی برای زائران همکاری کنند. 

رحیمی زادگان با اشاره به اینکه بودجه موکب‌ها توسط خود مردم جمع آوری و به همت دوست داران اهل بیت (ع) به صورت جهادی تامین شده است، گفت: هر سال از کشور‌های مختلف همچون ترکیه، آذربایجان، پاکستان و... همزمان با سفر اربعین حسینی در عمود اول به قم می‌آیند و تعدادی از آنها در موکب‌های برپا شده در شهر قم به خدمات دهی به زائران می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار