پیام خانواده شهید امیرعبداللهیان در پی شهادت اسماعیل هنیه

خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان در پیامی به مناسبت شهادت رئیس فقید دفتر سیاسی حماس اعلام کردند: بدون شک ثمره خون پاک این مجاهد فی‌سبیل‌الله به همراه دیگر رزمندگان و ده‌ها هزار کودک و زن شهید فلسطینی، منجر به تقویت درخت تنومند جبهه مقاومت و اضمحلال سریع رژیم آپارتاید صهیونیستی خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ - 02August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، خانواده شهید «حسین امیرعبداللهیان» وزیر شهید امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز (جمعه ۱۲ مرداد) با صدور پیامی شهادت حاج «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را تسلیت گفتند.

پیام خانواده شهید امیرعبداللهیان در پی شهادت اسماعیل هنیه

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَ الَّذِینَ هاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ ماتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقاً حَسَناً وَ إِنَّ اللهَ لَهُوَ خَیْرُ الرّازِقِینَ (سوره مبارک حج؛ آیه ۵۸)

عروج رهبر شجاع و مجاهد فلسطینی، شهید حاج اسماعیل هنیه، عمیقا موجب تاثر و تالم امت اسلامی و همه آزادگان جهان گردید.

به رغم شهادت شمار زیادی از اعضای خانواده شهید هنیه، هیچگاه خدشه‌ای به روحیه دلاورانه این مبارز قدیمی فلسطینی وارد نشد و ایشان را تبدیل به اسطوره جاودان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین در برابر ظلم آشکار و بی‌مانند رژیم کودک‌کش صهیونیستی ساخت.

ارتباطات تنگاتنگ شهیدان امیرعبداللهیان و هنیه در سال‌های اخیر، به ویژه پس از عملیات طوفان‌الاقصی، جلوه‌های ماندگاری از مجاهدت‌های بی‌وقفه و شرافتمندانه این عزیزان در مسیر آرمان آزادی قدس شریف به ثبت رساند.

بدون شک ثمره خون پاک این مجاهد فی‌سبیل‌الله به همراه دیگر رزمندگان و ده‌ها هزار کودک و زن شهید فلسطینی، منجر به تقویت درخت تنومند جبهه مقاومت و اضمحلال سریع رژیم آپارتاید صهیونیستی خواهد شد.

این اقدام تروریستی همچون دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، ناقض قوانین و مقررات بین‌المللی است و بار دیگر بر ضرورت اقدام متحد و فوری جهان به ویژه کشور‌های اسلامی جهت مقابله با این رژیم جنایتکار و اشغالگر تاکید دارد.

طبق فرموده مقام معظم رهبری رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت.

انتظار است، به مدد خداوند قادر و قاهر، در راستای خونخواهی مهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران رژیم جنایتکار صهیونیستی به دست پرتوان رزمندگان اسلام مورد تنبیه قرار گیرد.

در پایان علوّ درجات شهیدان حاج اسماعیل هنیه و همرزم ایشان وسیم ابوشعبان را از خداوند متعال مسألت نموده و به خانواده محترم ایشان، ملت قهرمان فلسطین و مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار