معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

فرماندهان ما در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند

سردار «پورجمشیدیان» گفت: مردم ما در سراسر جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی بدانند که ما همراه آنان‌ هستیم و فرماندهان ما در خط مقدم این مبارزه هستند.
کد خبر: ۶۸۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶ - 02August 2024

فرماندهان ما در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت سردار شهید قهاری سعید و شهدای مربی مرکز موزش قدس نیروی زمینی سپاه در باغ موزه دفاع مقدس همدان اظهار داشت: نقش مردم همدان در تاریخ اسلام و تاریخ ایران یک نقش بی‌بدیل بوده، به نحوی که همدان پایه‌گذار تمدن ایرانی است.

وی با بیان اینکه اسماعیل هنیه، مهمان کشور ما در یک حادثه تروریستی ناجوانمردانه به شهادت رسید، گفت: مردم ایران پیکر شهید اسماعیل هنیه را که مظهر مقاومت مردم قهرمان فلسطین بود، به خوبی بدرقه کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم ما در سراسر جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی بدانند که ما همراه آنان‌ هستیم و فرماندهان ما در خط مقدم این مبارزه هستند.

وی گفت: دفاع مقدس جنگی متفاوت با جنگ‌های دیگر بود، وضعیت کشور ما پس از انقلاب اسلامی برای یک جنگ تمام عیار و حساب شده از سوی دشمنان مناسب نبود و ما در حال استقرار انقلاب اسلامی بودیم.

سردار پورجمشیدیان افزود: دشمن وضعیت سیاسی، نظامی و اقتصادی کشور ما را بررسی کرده بودند و از هر لحاظ آمادگی شکست کشور ایران را داشتند، اما چیزی که دشمن حساب نکرده بود، رهبری حضرت امام خمینی (ره)، تفکر و غیرت جوانان و مردان ایران بود.

وی عنوان کرد: برتری ایران در دفاع مقدس اذن پروردگار بود، اگر اذن خداوند بر دفاع از سرزمین باشد قدرت افراد را ۱۰ برابر می‌کند و این چیزی است که در مجموعه‌های آموزش جنگ دنیا به افسران و سربازان آموزش نمی‌دهند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید قهاری سعید در تمام مراحل زندگی در خط اسلام و انقلاب اسلامی بود و در سخت‌ترین زمان وارد سپاه شد که امید به زنده ماندن بیشتر از یک یا دو سال در این لباس سبز نبود.

وی با بیان اینکه شهید قهاری سعید در همان روزهای اول غائله کردستان و پاوه راهی منطقه شد و به خوبی از عهده مسئولیت‌ها آمدند، گفت: شهید قهاری سعید در کنار شهید چمران در محاصره پاوه جنگیدند و درکنار رزمندگان خود بودند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه فرماندهان ما همواره در میدان بوده و هستند و هیچوقت در اتاق‌های امن نبودند، متذکر شد: شهید قهاری سعید ستاره درخشانی بود که تا آخرین روز بند پوتین خود را محکم بسته بود و انظباط عملیاتی یکی از تاکیداتش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها