با حضور برخی مسئولان استانی بررسی شد

نقش بانک ملی در دوران دفاع مقدس

در جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و مدیر بانک ملی استان، نقش بانک ملی در دوران دفاع مقدس بررسی شد.
کد خبر: ۶۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ - 30January 2016

نقش بانک ملی در دوران دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از استان خوزستان، در جلسهای که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و مدیریت بانک ملی این استان برگزار شد، نقش بانک ملی در دوران دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت.

سردار محمد علیپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در این نشست گفت: بانکهای استان خوزستان در دوران دفاع مقدس کمکهای زیادی به جبهه کردند.

سردار علیپور با اشاره به تلاش اداره کل حفظ آثار خوزستان در جهت تدوین نقش استان در دفاع مقدس افزود: در راستای تدوین نقش استان خوزستان در دوران دفاع مقدس، بررسی نقش بانکهای استان را آغاز کردهایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد. در گام اول با تأکید استاندار خوزستان نقش دستگاههای اجرایی را بررسی و با تشکیل کارگروه، در حال جمعآوری نقش دستگاههای اجرایی استان در دوران دفاع مقدس هستیم.

در گام دوم نقش یگانهای نظامی استان را بررسی و با انعقاد تفاهمنامه همکاری، در حال احصاء نقش یگانهای نظامی استان در دوران دفاع مقدس هستیم.

طاهری، مدیر بانک ملی استان خوزستان ضمن استقبال از تدوین عملکرد این بانک در دفاع مقدس، به ذکر خاطراتی از شعب آن بانک در شهر آبادان و خرمشهر پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار