امام جمعه کرج:

پاسخ محکم رئیس جمهور به دشمنان دندان شکن بود

آیت‌الله «حسینی همدانی» با اشاره به ترور شهید دکتر «اسماعیل هنیه» در آغاز کار رئیس جمهور جدید گفت: دشمنان شاید خواستند برای روز اول کاری رئیس جمهور کشورمان چالش ایجاد کنند یا هشداری بدهند؛ بحمدالله ایشان پاسخ محکم و به موقعی دادند که جای خوشحالی است.
کد خبر: ۶۸۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 03August 2024

پاسخ محکم رئیس جمهور به دشمنان دندان شکن بودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی» امام جمعهٔ کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه روز گذشته، با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حل مسائل کشور بدون همکاری مردم و مسؤولان امکان پذیر نیست.

آیت الله حسینی همدانی افزود: باید همه وارد میدان شویم و به رئیس جمهور کمک کنیم؛ موقعیتی برای مجلس و دولت است تا هر ۲ با اجرای برنامه هفتم توسعه شروع به کار کنند بنابراین بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر دقت و عمل به این برنامه توجه شود.

امام جمعه کرج گفت: هیچ سالی مجلس و دولت با شروع برنامه توسعه همراه نبوده بنابراین براساس برنامه هفتم توسعه حرکت شود؛ دولت و ملت ملتزم به برنامه هفتم توسعه هستند که برطرف کننده مشکلات کشور است و راجع به مسائل جاری کشوری و آنچه پیش می‌آید جای انتقاد سازنده همیشه هست.

دربخش دیگری امام جمعه کرج با گرامیداشت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا و روز خبرنگار ادامه داد: خبرنگاران رسالت خطیری را برعهده دارند که با انعکاس به موقع اخبار مانع از سو استفاده می‌شوند.

وی افزود: مشخصه خبرنگار حرفه‌ای آن است که با دقت به موقع انعکاس اخبار را داشته باشد؛ خبرنگار می‌تواند با انعکاس اخبار مسؤولان را متوجه مشکلات کند و امروز با توجه به جنگ شناختی این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ابعاد جنگ شناختی آن است که ذائقه سازی برای شخص دارد تا شخص از اعتقادات خود دست بردارد بنابراین باید ترفند‌ها و روش‌های آنها را بلد باشیم.

امام جمعه کرج از تمام خبرنگارانی که با صراحت و به موقع اطلاع رسانی دارند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها