مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

آغاز رقابت ۲۰۰ مازندرانی در مسابقات قرآن کریم

حجت الاسلام «حیدری جناسمی» از آغاز رقابت ۲۰۰ قاری مازندرانی در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 03August 2024

آغاز رقابت ۲۰۰ مازندرانی در مسابقات قرآن کریمبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مازندران از صبح امروز به میزبانی شهرستان بابل آغاز به‌کار کرد. این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود. مسابقات خواهران در موسسه قرآنی نورین و مسابقات برادران در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام‌ «ایراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در افتتاحیه مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران که در امام‌زاده قاسم (ع) بابل در حال برگزاری است، با گرامیداشت یاد و خاطره از شهدای خدمت و شهید اسماعیل هنیه، گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم یکی از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است و همیشه آنانی که از سفره قرآن متنعم می‌شوند عاقبت به خیر خواهند شد.

وی افزود: مسابقات شهرستانی استان در پنج منطقه با شرکت یک هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد که طی برگزاری مسابقات ۲۰۰ نفر به مسابقات استانی راه یافتند و این تعداد از قاریان امروز و فردا در دو مکان امامزاده قاسم (ع) و مؤسسه نورین با هم به رقابت می‌پردازند و اختتامیه مسابقات نیز در امامزاده قاسم (ع) شهرستان بابل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه در محافل قرآنی استان همیشه مردم حضور دارند و در مسابقات نیز روال بر همین است، اظهار کرد: امسال مسابقات قرآن در سطح شهرستان به نحو بسیار خوبی برگزار شد و مدیران قرآن و قرآنیان در این مسابقات ورود بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: از داوران پیشکسوت و داورن بین‌المللی که از مفاخر استان و کشور هستند در این دوره از مسابقات بهره‌گرفتیم و انتظار ما این است که داوران آنچه قانون مسابقات است، اعمال کنند.

این مسئول با بیان اینکه انتظار همکاری بیشتر از متسابقین در برگزاری مسابقات را داریم، بیان کرد: امیدواریم همه امورات زندگی‌مان و این جلسات مورد رضایت حضرت حجت‌بن‌الحسن (عج) قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار