همزمان با دهه فجر/

برگزاری رزمایش رسانه‌ای نبرد با موریانه‌ها در مشهد

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه از برگزاری رزمایش یک‌روزه رسانه‌ای نبرد با موریانه‌ها با هدف تبیین سیاست نفوذ خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ - 30January 2016

برگزاری رزمایش رسانه‌ای نبرد با موریانه‌ها در مشهد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، مجتبی رزمآرا مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه در گفتگویی اظهار داشت: رزمایش نبرد با موریانهها در فضایی تولیدی عملیاتی برگزار میشود که هدف آن تولید و انتشار محتوای چندرسانهای با موضوع نفوذ است.

وی افزود: این رزمایش به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در 15بهمنماه در فرهنگسرای فناوری و رسانه با حضور خواهران و برادران برگزار میشود .

رزمآرا تصریح کرد: در رزمایش نبرد با موریانهها فعالان هنری، رسانهای و مجازی در قالب کارگاههایی تخصصی به تولید و انتشار محتوا و محصول رسانهای با موضوع نفوذ میپردازند و فرآیند تولید یک محصول رسانهای، از مرحله تولید پیام تا مرحله انتشار در فضای مجازی را تجربه میکنند.

وی با اشاره به برگزاری کارگروههای تخصصی این رزمایش ادامه داد: تولیدات رسانهای رزمایش در قالب5 کارگروه تخصصی گرافیک، طنز و لطیفه،کمیک استریپ و کاریکاتور، نماهنگ و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگسرای رسانه از تمامی فعالان هنری و رسانهای که دغدغه تولید آثار خلاق و تأثیرگذار در فضایی کارگاهی و آموزشی را دارند دعوت تا تاریخ 10بهمنماه مهلتدارند از طریق وبسایت ctm.mashhad.irدر رزمایش ثبتنام نموده و اطلاعات بیشتر را از طریق تلفن 09156885586کسب نمایند.

گفتنی است پیش از این اولین رزمایش رسانهای با عنوان مرگ بر آمریکا با موضوع استکبارستیزی به مناسبت 13آبان برگزار شد که با استقبال خوب فعالان رسانهای و هنری روبرو شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار