در آستانه آغاز سفرهای هوایی اربعین؛

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار کرد

سردار عقیلی با حجت‌الاسلام نواب دیدار و درباره برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در عملیات انتقال و بازگشت زائران در موسم حج ۱۴۰۳ و تدابیر صورت‌گرفته برای سفر‌های هوایی اربعین گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۸۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 03August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سردار «محسن عقیلی» فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور امروز (شنبه ۱۳ مرداد) با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و درباره برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در عملیات انتقال و بازگشت زائران در موسم حج امسال و تدابیر صورت‌گرفته برای سفر‌های هوایی اربعین گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، سردار عقیلی از برنامه‌های این مجموعه در ۲۱ ایستگاه پروازی زائران حج ۱۴۰۳ گزارشی ارائه و بر تلاش برای تسهیل در روند اعزام و بازگشت زائران از سرزمین وحی تاکید کرد.

دیدار فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با سرپرست حجاج ایرانی

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این دیدار بر لزوم آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی بیشتر برای تسهیل در فرآیند اعزام زائران حج و عمره توسط پلیس فرودگاه‌ها با هدف حفظ کرامت و جایگاه آنان تاکید و از تلاش‌های صورت گرفته در حج امسال تقدیر کرد.

وی هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های فعال در ایستگاه‌های پروازی به‌ویژه پلیس فرودگاه‌های کشور در انجام مأموریت‌های محوله و مبارزه هوشمندانه را موجب افزایش رضایتمندی زائران سفر‌های زیارتی دانست و اظهار داشت: این اقدامات موجب شد که هیچ‌یک از زائران ایرانی به‌دلیل داشتن وسایل و دارو‌های ممنوعه گرفتار نشوند و موردی هم از حمل مواد مخدر اعلام نشد. 

دیدار فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با سرپرست حجاج ایرانی

در ادامه این دیدار، با توجه به نزدیک شدن به عملیات مراسم اربعین حسینی، سردار عقیلی نیز به آمادگی این مجموعه برای خدمت‌رسانی به اعزام زائران به مراسم اربعین اشاره و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته را برای تسهیل در عملیات انتقال و بازگشت زائران حسینی با پرواز‌های هوایی تشریح کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور همچنین بر لزوم تعامل و هماهنگی بیشتر با مجموعه حج و زیارت در خدمت رسانی بهتر به زائران درسفر معنوی اربعین تاکید کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار