دیوارنگاره «إِنّا مُنتَقِمون» در جاده فرودگاه بیروت+ عکس

دیوارنگاره «إِنّا مُنتَقِمون» از طرف بنیاد مکتب حاج قاسم در جاده فرودگاه بیروت در منطقه «ضاحیه» نصب شده که تصویری از سرداران مقاومت، شهید «قاسم سلیمانی»، شهید «فؤاد شکر» و شهید «اسماعیل هنیه» در کنار هم است.
کد خبر: ۶۸۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ - 03August 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، دیوارنگاره «إِنّا مُنتَقِمون» از طرف بنیاد مکتب حاج قاسم در جاده فرودگاه بیروت در منطقه «ضاحیه» نصب شده که عکسی از سرداران مقاومت، سرلشکر شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار شهید «فؤاد شکر» از فرماندهان حزب‌الله لبنان و شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) را در کنار هم نشان می‌دهد.

در این عکس، شهید «فؤاد شکر (حاج محسن)» با لباس نظامی حزب‌الله لبنان و شهید «قاسم سلیمانی» نیز با لباس نظامی تصویر شده‌اند.

این بیلبورد بیانگر آن است که اگرچه افراد مهم و تأثیرگذار در جبهه مقاومت توسط سران استکبار جهانی ترور شدند، به شهادت رسیدند و در ظاهر دیگر در بین ما نیستند، اما راهشان ادامه دارد و انتقام خونشان توسط بازماندگان جبهه مقاومت گرفته خواهد شد.

دیوارنگاره «إِنّا مُنتَقِمون» در جاده فرودگاه بیروت+ عکس

سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس سپاه بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ به‌همراه «ابومهدی المهندس» فرمانده کتائب حزب‌الله عراق و از فرماندهان ارشد حشدالشعبی در فرودگاه بغداد به‌دستور مستقیم شخص «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا ترور شد و به شهادت رسید.

سردار شهید «فؤاد شکر (حاج محسن)» یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان نیز شامگاه سه‌شنبه گذشته (نهم مرداد ۱۴۰۳) توسط رژیم صهیونیستی ترور شد و فردای آن روز (چهارشنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) به شهادت رسید.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس هم که سه‌شنبه هفته گذشته (نهم مرداد ۱۴۰۳) برای شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به تهران سفر کرده بود، بامداد چهارشنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) به همراه یکی از محافظان خود، توسط رژیم صهیونیستی در تهران ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار